Beste Mede-Tweakers.
Aangezien de accu van mijn oude telefoon op het punt staat het te begeven is het tijd voor een nieuwe telefoon.
Ik wil tussen de €250 en de €350 uitgeven.
Nu zijn mijn ogen gevallen op de pricewatch: Samsung Galaxy A70 Zwart en de pricewatch: Samsung Galaxy A50 Zwart .
De A50 is in principe voldoende voor wat ik met mijn telefoon wil doen.
Al spreken het grote scherm en de grotere accu van de A70 mij erg aan.
Daarnaast komt de A70 meer 'future proof' over wegens de snellere processor en de 2GB extra RAM.
Nu hoor ik alleen veel verhalen dat je tijdens het bellen met de A70 niet verstaanbaar zou zijn.
Ik kan alleen nergens vinden of dit inmiddels al is opgelost.
Wanneer dit namelijk nog steeds het geval is is de keuze snel gemaakt.
Nu vraag ik mij af welke keuze jullie zouden maken. Ik weet zelf namelijk niet erg veel van Smartphones.
Daarnaast ben ik benieuwd of iemand mij meer kan vertellen over de problemen met de A70.
Ik sta zeker open voor andere opties, al gaat mijn voorkeur uit naar Samsung (Altijd gehad)
Ik hoor het graag!
Aangezien de accu van mijn oude telefoon op het punt staat het te begeven is het tijd voor een nieuwe telefoon.
Ik wil tussen de €250 en de €350 uitgeven.
Nu zijn mijn ogen gevallen op de pricewatch: Samsung Galaxy A70 Zwart en de pricewatch: Samsung Galaxy A50 Zwart .
De A50 is in principe voldoende voor wat ik met mijn telefoon wil doen.
Al spreken het grote scherm en de grotere accu van de A70 mij erg aan.
Daarnaast komt de A70 meer 'future proof' over wegens de snellere processor en de 2GB extra RAM.
Nu hoor ik alleen veel verhalen dat je tijdens het bellen met de A70 niet verstaanbaar zou zijn.
Ik kan alleen nergens vinden of dit inmiddels al is opgelost.
Wanneer dit namelijk nog steeds het geval is is de keuze snel gemaakt.
Nu vraag ik mij af welke keuze jullie zouden maken. Ik weet zelf namelijk niet erg veel van Smartphones.
Daarnaast ben ik benieuwd of iemand mij meer kan vertellen over de problemen met de A70.
Ik sta zeker open voor andere opties, al gaat mijn voorkeur uit naar Samsung (Altijd gehad)
Ik hoor het graag!
AMD Ryzen 5 2600 | B450 Aorus Pro | Gigabyte GeForce GTX 1660 Gaming OC | 16GB Corsair Vengeance RGB PRO 3000 MHz | Phanteks Eclipse P300