Ik zoek een advies over wel of niet upgraden?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? De onderdelen die het meeste bijdragen voor een beter systeem voor Photoshop, 3D software en videobewerking
Wat is je budget?
Budget vind ik nog even minder van toepassing, maar als het moet zou ik zeggen max. 600,-
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het systeem is dus voor Photoshop, 3D software / renders, videobewerking en soms een game.
Waarom deze vraag
Bij videobewerking en game capturing voor een video merk ik dat het niet altijd vloeiend gaat
Op dit moment bestaat m'n systeem uit het volgende:
Zijn er dan upgrade mogelijkheden binnen deze setup of ga ik dan al snel richting de aanschaf van een nieuw systeem?
Aangepast n.a.v. het nette verzoek. Hopelijk is dit iets beter.
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken? De onderdelen die het meeste bijdragen voor een beter systeem voor Photoshop, 3D software en videobewerking
Wat is je budget?
Budget vind ik nog even minder van toepassing, maar als het moet zou ik zeggen max. 600,-
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Het systeem is dus voor Photoshop, 3D software / renders, videobewerking en soms een game.
Waarom deze vraag
Bij videobewerking en game capturing voor een video merk ik dat het niet altijd vloeiend gaat
Op dit moment bestaat m'n systeem uit het volgende:
- Asus Z170 Pro Gaming
- Intel Core i7-6700K
- Kingston HyperX Fury - DDR4-2133 - 16GB
- MSI RX 480 8GB
- Sandisk Ultra II SSD 960GB
- Corsair RM750X
Zijn er dan upgrade mogelijkheden binnen deze setup of ga ik dan al snel richting de aanschaf van een nieuw systeem?
Aangepast n.a.v. het nette verzoek. Hopelijk is dit iets beter.
[ Voor 47% gewijzigd door Gotharan op 18-10-2019 14:00 ]