Acties:
  • +4 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NgRS8A6f5M7P3hsLJH2ww-MSxD0=/i/2003099100.jpeg
Motorola One Zoom

6,4" OLED
2340x1080
Android 9
4GB
128GB
Qualcomm Snapdragon 675
3 camera's + dieptesensor aan de achterzijde
40000 mAh
3,5mm+USB-C

pricewatch: Motorola One Zoom Grijs

Inmiddels prima leverbaar, en in mijn bezit. Voor mij een interresant toestel gezien de camera's, formaat, solide bouw, en een prijs die amper hoger was dan de Samsung A70 waar ik al ervaring mee had, maar mij niet zo aanstaat qua Samsung aanpassingen.

Reviews:
pricewatch: Motorola One Zoom Grijs
https://www.techradar.com/reviews/motorola-one-zoom-review
https://www.trustedreviews.com/reviews/motorola-one-zoom

[ Voor 16% gewijzigd door _ferry_ op 18-10-2019 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Inmiddels wel bezig met het binnenhalen van firmwares, want NFC werkt niet.

Ik had de PPH29.59-29 geinstalleerd staan, toestel gaf aan dat er geen nieuwere versie was. Maar volgens https://www.getdroidtips....-one-zoom-stock-firmware/ wel. 2 zelfs. De 1-na nieuwste komt op dit moment binnen via de Lenovo PC applicatie.

edit: NFC werkt met PPH29.59-34 firmware wel :)

[ Voor 27% gewijzigd door _ferry_ op 18-10-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:21
Wat vind je van de camera @_ferry_ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik zie dat security update uit juli komt. Gaan ze nog updates uitbrengen? 8)7

Weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RmanX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-03-2023

RmanX

Mario pizza!

Ik zit op een januari 2020 update. Misschien even handmatig zoeken op updates?

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Google account is blijkbaar verplicht voor updates

Weg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Bij mij ook recent nog geüpdatet inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het twijfelen om deze telefoon te kopen. Op de motorola pagina staat wel 3 jaar security updates en 2 OS updates(t/m 11 dus) vanaf release. Maar zie dat A10 er nog niet eens is. Iemand met ervaringen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmanX

RmanX

Mario pizza!

Verwijderd schreef op zaterdag 4 april 2020 @ 21:43:
Ik ben aan het twijfelen om deze telefoon te kopen. Op de motorola pagina staat wel 3 jaar security updates en 2 OS updates(t/m 11 dus) vanaf release. Maar zie dat A10 er nog niet eens is. Iemand met ervaringen?
Zit hier nog op de januari update. Geen android 10 gezien nog. Hoewel nieuwe features leuk zijn heb ik eigenlijk niet zo'n behoeft aan nieuwe OS versies aangezien je nooit weet welke bugs je nu weer mee te maken krijgt.. Ik zou liever langer veiligheidsupdates zien op hetzelfde OS.

Hoe dan ook Android 10 is al wel beschikbaar op de Z4 in sommige regio's en dat is eigenlijk dezelfde telefoon minus de accu, camera's en moto mods. Ik verwacht dat hij een dezer dagen wel zal komen.

AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emcee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:52
Vandaag in de aanbieding bij Ibood:
https://www.ibood.com/ele...torola-one-zoom-grey.html

Ben zelf iig overstag gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wonderst
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-07 20:40
Ik moet zeggen een hele fijne telefoon voor wat je er voor betaald. Snel, mooi scherm, NFC werk goed en snel (voor o.a. contactloos betalen nu). Vingerscanner is soms wat een de trage kant, maar ach, daar kan ik mee leven. Momenteel is de laatste security update van 1 maart (Android 9, van 10 nog niks gehoord)

Ik merkte zojuist wel dat als ik een slowmotion filmpje opneem (rear camera, HD (240fps)) dat hij enorm weinig detail laat zien. Maar dan ook echt weinig, alsof de camera van een 360p filmpje een 720p filmpje maakt. Vooral goed te zien als je het filmpje op een wat groter scherm dan de telefoon bekijkt. Eigenlijk te waardeloos om te gebruiken. Andere mensen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OConnor
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 11:29
wonderst schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:19:
Ik moet zeggen een hele fijne telefoon voor wat je er voor betaald. Snel, mooi scherm, NFC werk goed en snel (voor o.a. contactloos betalen nu). Vingerscanner is soms wat een de trage kant, maar ach, daar kan ik mee leven. Momenteel is de laatste security update van 1 maart (Android 9, van 10 nog niks gehoord)

Ik merkte zojuist wel dat als ik een slowmotion filmpje opneem (rear camera, HD (240fps)) dat hij enorm weinig detail laat zien. Maar dan ook echt weinig, alsof de camera van een 360p filmpje een 720p filmpje maakt. Vooral goed te zien als je het filmpje op een wat groter scherm dan de telefoon bekijkt. Eigenlijk te waardeloos om te gebruiken. Andere mensen daar ook last van?
Hi, net getest en 240FPS HD levert bij mij een mooi detailrijk filmpje op. Dus geen last van.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RmanX

RmanX

Mario pizza!

wonderst schreef op dinsdag 21 april 2020 @ 18:19:

Helemaal eens met je opmerking over een fijne telefoon voor het geld _/-\o_ . Moet zeggen dat de nieuwe Edge(+) toestellen er ook super uit zien, maar in de basis kun je met de One Zoom hetzelfde voor een fractie van de prijs (minus 5G natuurlijk).

Ik heb hier ook een slowmotion filmpje gemaakt en ik ben het met je eens dat de details niet super zijn. Misschien toch een beperking van de soc of software?! Zie ook dit voorbeeld https://www.youtube.com/watch?v=M5dNQoYhZXo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

Ding is weer te koop ip iBood https://www.ibood.com/ext...torola-one-zoom-grey.html

EUR 280 grofweg met verzendkosten. Ik heb deze maar besteld, maar wel een zeldzaam rustig topic voor een toestel ;)

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 12:33
franssie schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 00:59:
Ding is weer te koop ip iBood https://www.ibood.com/ext...torola-one-zoom-grey.html

EUR 280 grofweg met verzendkosten. Ik heb deze maar besteld, maar wel een zeldzaam rustig topic voor een toestel ;)
Zit ook te twijfelen om hem te bestellen.
Heb nu een Moto X4 al 2,5 jaar en ben daar eigenlijk altijd heel tevreden over geweest. Alleen scherm is nu kapot en wil wel een nieuwe..
Ook prima prijsklasse dit..

Alleen overweeg dan toch weer om nog even te wachten op toestel met 5G ondersteuning in deze klasse. Aangezien ik meestel wel ruim 2 jaar met een toestel doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Toestel is nu 279 bij Belsimpel. Geen idee of Android 10 al beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Laatst online: 23:28

Lief Adje

Love is in the air

Helaas nog geen Android 10, huidig is Andoid 9, en een dezer dagen security update juni als het goed is (nu nog maart...)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
Verwachten we Android 10 dan?

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wonderst
Toen ik hem kocht (+/- jaar geleden) op gelet of deze de upgrade zou krijgen. Stond toen wel op de onofficiële lijst. A.k.a. hij stond niet op de officiële lijst met toestellen die het niet zouden krijgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Iemand de juli update al binnen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wonderst
Lief Adje schreef op woensdag 22 juli 2020 @ 18:40:
Iemand de juli update al binnen?
Jazeker, vorige week ergens geüpdate.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wonderst
Ter info: Android 10 update is inmiddels binnen.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:23

franssie

Save the albatross

wonderst schreef op donderdag 24 september 2020 @ 16:42:
Ter info: Android 10 update is inmiddels binnen.
Ik ben inmiddels over naar een ander toestel maar zal 'm zo ook proberen te updaten - toch mijn back-up.

Edit: Update is inderdaad aan het downloaden nu! Beter laat dat nooit.

[ Voor 12% gewijzigd door franssie op 24-09-2020 18:08 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

en nu de September update ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Vandaag een nieuwe update, geen nieuwe beveiliging maar "Stability improvements" :)
Versie QPH30.29-Q3-28-13-10

[ Voor 14% gewijzigd door Lief Adje op 15-01-2021 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cath22
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-09-2023
Hmm zit te twijfelen over deze telefoon en de edge. Eerste is nu 247,-- (bol) en de edge 269,-- (Belsimpel)

Ik wil eigenlijk niet zo'n groot toestel, heb nu nog de x-force. Bevalt nog goed, maar wel erg traag aan het worden.
Maar deze zijn opzich niet zo breed, en de edge is daarmee dan wel wat langer, maar heeft 5g mogelijkheid. Wat voor de toekomst misschien wat handiger is.

Wat ik een super functie vind is de beweging over het scherm en je kan bijvoorbeeld de klok zien. Zonder eerst op een knopje te moeten drukken. Hoop wel dat dat er nog op zit.

Foto kwaliteit is wat minder belangrijk trouwens.
Ben een beetje onbekend met de randen van de edge.

Overigens koos ik voor de xforce vanwege het sterke scherm.....
Ik laat hem door pijnklachten nog wel eens vallen.
Maar zit wel in een wallet.

Als iemand wat kan helpen-verduidelijken in mijn keuze, is dat erg fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Niet online
One zoom krijgt geen android 11 volgens mij. Dan kan je beter naar iets anders kijken.

Weg

Pagina: 1