In het artikel reviews: Lenovo IdeaPad S540 - Goedkoopste GTX 1650-laptop doet veel goed van @Xtuv stond eerst dat er een tweede M2-slot in de laptop zat, later is dit gecorrigeerd naar dat dit slot niet geactiveerd zou zijn.
Ik weet niet zeker waar deze informatie vandaan kwam, maar een tweaker had het gewoon uitgeprobeerd en het bleek prima te werken.
Dus misschien moet het artikel bijgewerkt worden, want ik kan me voorstellen dat het voor mensen toch wel een dealbreaker kan zijn dat er geen opslaguitbreiding zou zijn.
Nb. Indien de info van het niet-geactiveerde slot van de fabrikant vandaan zou komen (waarom, vraag ik me dan af?), misschien is een vermelding als "ondanks dat de fabrikant zegt dat het tweede slot niet geactiveerd is, zijn er meldingen van een aantal tweakers dat het wel zou werken" (ofzo
)
Ik weet niet zeker waar deze informatie vandaan kwam, maar een tweaker had het gewoon uitgeprobeerd en het bleek prima te werken.
Ook ik kan beamen dat dit klopt, want ik heb het naar aanleiding van bovenstaande zelf ook gedaan.Ik denk dat ik er zelf eerst overheen heb gelezen bij de review, maar er staat dat het extra ssd slot niet geactiveerd is, Heb er zelf nu extra ssd ingezet en deze werkt wel!
Dus misschien moet het artikel bijgewerkt worden, want ik kan me voorstellen dat het voor mensen toch wel een dealbreaker kan zijn dat er geen opslaguitbreiding zou zijn.
Nb. Indien de info van het niet-geactiveerde slot van de fabrikant vandaan zou komen (waarom, vraag ik me dan af?), misschien is een vermelding als "ondanks dat de fabrikant zegt dat het tweede slot niet geactiveerd is, zijn er meldingen van een aantal tweakers dat het wel zou werken" (ofzo
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 18-10-2019 08:24 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu