Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Ik had hiervoor een Pocophone F1. Ik heb daarnaast een iPhone 6, Galaxy S6 & S7 gehad maar het was altijd zo dat de vingerafdruksensor maar een paar dagen tot 2 a 3 weken bleef werken. Ik heb al gelezen dat de huidige ultrasonische sensoren nauwkeuriger zouden moeten zijn. Ik vraag me alleen af of ik daar in mijn geval profijt van heb. Vroeger was het zo dat ik dus na enkele dagen tot 2 a 3 weken de vingerafdrukken er opnieuw in moest zetten (ik zette wel elke vinger er 2x in).

Zijn er mensen die mij hier iets meer over kunnen vertellen? Alvast bedankt!

EDIT: Sorry, ik had deze vraag in ervaringen & discussie moeten zetten. Ik weet alleen niet hoe ik deze post verwijder, excuses!

[ Voor 10% gewijzigd door Tycho500 op 17-10-2019 22:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:38
Ik denk dat er een redelijk goede kans is dat hij je vingerafdruk “herkend” als je er een screenprotector bij haalt.

(‘T lijkt nog niet helemaal klaar voor prime-time. )

[ Voor 11% gewijzigd door ZpAz op 17-10-2019 23:04 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Tycho500 ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijk is. Verder is de S10 niet de enige met een in-screen vingerafdrukscanner, dus je vraag past beter in een los topic.

Waarom werken bij jou de vingerafdrukscanners maar een paar weken? Heb je zo'n afwijkende vingers of wat gebeurd daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:01
Ik heb geen idee of ultrasoon beter werkt dan optisch.

Ik heb een S10 en die werkt ook niet altijd feilloos en soms moest ik ook m'n duim opnieuw registreren. Ik werk met m'n handen dus het kan zijn dat m'n vingerafdruk niet altijd schoon is of dat de vingerafdruk wat minder duidelijk is door slijtage.

Sinds de laatste update lijkt het wel beter te werken en sinds ik Android 10 draai lijkt het nog beter te werken maar dat kan placebo zijn of dat m'n vinger schoner is.
Het unlocken gaat in ieder geval al een tijdje goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tycho500
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2021
Garret1410 schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 20:49:
Ik heb geen idee of ultrasoon beter werkt dan optisch.

Ik heb een S10 en die werkt ook niet altijd feilloos en soms moest ik ook m'n duim opnieuw registreren. Ik werk met m'n handen dus het kan zijn dat m'n vingerafdruk niet altijd schoon is of dat de vingerafdruk wat minder duidelijk is door slijtage.

Sinds de laatste update lijkt het wel beter te werken en sinds ik Android 10 draai lijkt het nog beter te werken maar dat kan placebo zijn of dat m'n vinger schoner is.
Het unlocken gaat in ieder geval al een tijdje goed.
Hoe is het jou gelukt om Android 10 te runnen dan? Die wil ik ook hebben

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Ik snap je vraag niet echt, je zegt dat je op meerdere toestellen problemen hebt met de vinger afdruk registratie, dit is overigens niet normaal.

Wat doe je voor werk en beschadig je de huid op je vingertoppen continu bijvoorbeeld? Dan zou het namelijk logisch zijn dat je vinger afdruk niet meer herkend wordt, dat heeft echter niets met de techniek te maken een ultrasone scanner zal hetzelfde problemen hebben in dat geval
Pagina: 1