Toon posts:

Acer chromebook probleem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal, ik weet niet zeker over deze vraag op de juiste plek staat ben nieuw hier.

Ik heb een acer chromebook gekocht alleen heb een probleem met mijn wifi verbinding.
De verbinding word steeds verbroken en daarna word ie gelijk opnieuw verbonden, maar dit is best vervelend.
Ik heb op andere devices geen problemen met mijn wifi netwerk telefoons,computer,playstation hebben hier allemaal geen last van.
Ik heb voor de zekerheid ook op mij telefoon een hotspot geopend en daarmee verbonden en dan valt ie dus ook uit, ik ga er dus vanuit dat er iets met de chromebook wifi verbinding fout zit.

Heeft iemand hier ook ervaring mee en weet hoe dit misschien opgelost kan worden

Alvast bedankt,

Groeten marcel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Garantie op de Chromebook? Dan terug naar de verkopende partij er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Itrme
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-09 16:45
Een snelle google search leert mij dat er de afgelopen maanden al behoorlijk wat meldingen zijn geweest m.b.t. uitvallende wifi op Chromebooks.

Heb je al een Powerwash (Factory reset) geprobeerd?

Als dit niet werkt zou ik persoonlijk ook voor garantie gaan (Als je deze nog hebt.). Als het een OS of hardware issue is ga je deze zelf niet oplossen, en wachten op een update zou ik persoonlijk ook niet doen. (Je kan natuurlijk even checken of de Chromebook echt up to date is. En updaten gaat misschien lastig/langzaam als de wifi telkens uit valt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricGiet
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 30-03-2021
Goedemiddag allemaal,

ik heb ook een vraag over mijn Acer Chromebook. Ik kan overal inloggen met wifi, behalve als ik hem meeneem naar mijn werk.
Hier lukt het maar niet, terwijl mijn telefoon en tablet gewoon wifi verbinding hebben op hetzelfde netwerk als waar ik met het chromebook probeer in te loggen.

Nu was er laatst een vertegenwoordiger bij ons op kantoor met exact hetzelfde chromebook, en ook deze kwam maar niet op de wifi.

Het lijkt wel of iets geblokkeerd wordt ofzo, heb ondertussen van alles geprobeerd, maar kom er niet uit.

Iemand een idee?