Vraag

• MrLeon
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 20-11-2023
Na bijna 2 jaar een S8 te hebben gehad met een Vodafone abonnement kan ik verlengen/overstappen. Ik was al een beetje aan het rond kijken en ook al een paar telefoons op mijn lijst staan.

Maar toen dacht ik in eens, volgende maand is het alweer black friday! Ik heb zelf nog nooit tijdens een black friday naar een telefoon gekeken. Ik weet dus ook niet wat ik kan verwachten aan kortingen. Is het interessant om nog even een dikke maand te wachten of zouden die kortingen wel mee vallen?

Alle reacties

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12-2025
Ik ben nog de laatste draadjes van mijn glazen bol aan het solderen.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:44
Wat houdt je tegen om een maand te wachten?
I mean, het is maar een telefoon.. Hij blijft het gewoon doen als je contract van 2 jaar afloopt.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Verwijderd

Volgens mij voorspellende glazenbol is de beste mogelijkheid tot de beste deal wachten tot green wednesday 2021.

Maw geen idee welke deals er wel of niet op de tafel liggen tegen die tijd.

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
MrLeon schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 16:18:
Na bijna 2 jaar een S8 te hebben gehad met een Vodafone abonnement kan ik verlengen/overstappen. Ik was al een beetje aan het rond kijken en ook al een paar telefoons op mijn lijst staan.

Maar toen dacht ik in eens, volgende maand is het alweer black friday! Ik heb zelf nog nooit tijdens een black friday naar een telefoon gekeken. Ik weet dus ook niet wat ik kan verwachten aan kortingen. Is het interessant om nog even een dikke maand te wachten of zouden die kortingen wel mee vallen?
Even wachten tot Black Friday 29 november, is vaak wel slim.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-01 16:32
Black Friday korting is meestal oude modellen dumpen met goede korting, fijn voor een wasmachine, maar met een telefoon...
Maar als je S8 nog goed is, zou ik lekker voorlopig even SIM only afwachten, tot de kerst aanbiedingen, of de BTW dagen eind januari bij Mediamarkt, tot de S8 niet meer voldoet, al die tijd kun je lekker doorsparen voor een nieuwe telefoon (S11?) of voor iets anders.

• croschou
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 26-10-2024
Oké, nu even serieus :)
Een los toestel kopen is niet altijd interessant. Dus ik zou die Black Friday wel afwachten maar ook even héél goed kijken wat het toestel kost als je een abonnement afsluit.
Voorbeeld in mijn geval: de Samsung Galaxy A50 kostte in mei 2019 (bij het uitkomen) 349 euro. Bij het afsluiten van een abonnement (Tele2, maandelijks opzegbaar) kostte de telefoon maar 240 euro. En nee, er zit niet een afbetaling bij mijn abonnement; ik heb mijn telefoon in 1x betaald. Als ik had gewild had ik nu al over kunnen stappen naar een andere provider (met ook een goede deal).

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-01 18:13
De beste deal is omzetten naar een sim-only een S8 is qua specs nog lang niet verkeerd. daar kan geen (blackfriday)deal tegenop. Eventueel kun je de S8 voorzien van nieuwe ROM, bent tenslotte Tweaker, (anders was je hier niet...) heb je een telefoon zonder bloatware die supersnel aanvoelt!

9000 kWh Solar Array, Xiaomi Mi14, i7-14700k 32GB DDR5 RTX 3070

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:21

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
De 'glazenbol' reacties zijn wel weer mooi geweest en helpen het topic niet echt verder.

@MrLeon ik mis een beetje in je topic wat je zelf al gevonden / geprobeerd hebt. Op Tweakers staan genoeg topics met de Black Friday aanbiedingen van vorig jaar waar je even naar kan kijken.
Pagina: 1