Land blijft op België staan

Pagina: 1
Acties:

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:52
Hallo,

ik heb al een tijdje iets raars. Ik ben van het voorjaar een paar weken in België geweest voor werk en toen is het vlaggetje geswitched naar België. Nu ben ik gewoon weer in Nederland, maar het vlaggetje blijft op België staan. Dit is denk ik een bug?

plaatje:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wQjP1hGGcVEBXf6Wjh6GNAT7/medium.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Vuikie op 17-10-2019 14:34 ]

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:33

DaFeliX

Tnet Devver
Wat gebeurd er als je op het icoontje klikt, dan "Nederland" kiest?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

crisp

Devver

Pixelated

We checken alleen bij het begin van een sessie wat je huidige land is op basis van hjet IP waarmee je Tweakers bezoekt. De enige manieren om dat te wijzigen zijn je huidige sessie(cookie) weggooien en opnieuw inloggen, of zoals @DaFeliX hierboven aangeeft handmatig je landcode omzetten via het instellingenmenu :)

Intentionally left blank

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:52
DaFeliX schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:37:
Wat gebeurd er als je op het icoontje klikt, dan "Nederland" kiest?
Dit werkt niet, had ik al op Nederland staan en volgens mij hebben die alleen betrekking op de pricewatch.
crisp schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 14:49:
We checken alleen bij het begin van een sessie wat je huidige land is op basis van hjet IP waarmee je Tweakers bezoekt. De enige manieren om dat te wijzigen zijn je huidige sessie(cookie) weggooien en opnieuw inloggen, of zoals @DaFeliX hierboven aangeeft handmatig je landcode omzetten via het instellingenmenu :)
Dit werkt dan weer wel, bedankt.

Wel vreemd, want ik had, volgens mij, de cookies niet verwijderd tijdens mijn verblijf in België...

Naja, weet ik dat ook weer, bedankt d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Vuikie op 17-10-2019 15:42 ]

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:54

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@Vuikie je sessie was misschien juist verlopen of omdat je op een ander ip adres zit is er ineens een nieuwe sessie begonnen.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag