Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zoek een compatibel systeem voor mijn 970 4g Gaming. Ik heb niet veel te besteden en mijn huidige hardware trekt nieuwere titels slecht. Mijn bottleneck is op dit moment mijn processor.
Mijn huidige componenten zijn:
Processor: AMD FX 8350
Moederbord: Xtreme 3 970
Werkgeheugen: 16gb DDR3 van Crucial
Videokaart: MSI GTX 970 4g Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Upgrade van 400-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De MSI GTX 970 4g Gaming
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe moederbord
Nieuwe geheugen
Nieuwe processor
Ik heb al een kast, voeding, harde schijf, SSD en in elkaar zetten lukt me zelf.
De voeding die ik heb is de coolermaster B600. Echter weet ik niet hoe goed deze voeding het gaat doen bij een nieuwere CPU. Als iemand me daar nog iets over kan vertellen zou dat top zijn!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het niet zo op ASRock en heb liever geen ASRock moederbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De upgrade moet ervoor zorgen dat bij een volgende upgrade mijn GTX 970 videokaart de bottleneck zal zijn en de mogelijkheid bieden tot upgrade naar een 980 TI of 1070 TI.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat ik wat advies kan krijgen met betrekking tot componenten die goed samen zullen gaan met mijn GTX 970. Ook moeten de componenten voorbereid zijn op een upgrade naar een GTX 980 TI of 1070 TI voor in de toekomst. Het liefst heb ik dat de nieuwe componenten ervoor zorgen dat bij een volgende upgrade mijn videokaart de bottleneck is.
Alvast bedankt voor jullie advies! Ben erg benieuwd waarmee jullie komen.
Ik zoek een compatibel systeem voor mijn 970 4g Gaming. Ik heb niet veel te besteden en mijn huidige hardware trekt nieuwere titels slecht. Mijn bottleneck is op dit moment mijn processor.
Mijn huidige componenten zijn:
Processor: AMD FX 8350
Moederbord: Xtreme 3 970
Werkgeheugen: 16gb DDR3 van Crucial
Videokaart: MSI GTX 970 4g Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
Upgrade van 400-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De MSI GTX 970 4g Gaming
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nieuwe moederbord
Nieuwe geheugen
Nieuwe processor
Ik heb al een kast, voeding, harde schijf, SSD en in elkaar zetten lukt me zelf.
De voeding die ik heb is de coolermaster B600. Echter weet ik niet hoe goed deze voeding het gaat doen bij een nieuwere CPU. Als iemand me daar nog iets over kan vertellen zou dat top zijn!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het niet zo op ASRock en heb liever geen ASRock moederbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De upgrade moet ervoor zorgen dat bij een volgende upgrade mijn GTX 970 videokaart de bottleneck zal zijn en de mogelijkheid bieden tot upgrade naar een 980 TI of 1070 TI.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat ik wat advies kan krijgen met betrekking tot componenten die goed samen zullen gaan met mijn GTX 970. Ook moeten de componenten voorbereid zijn op een upgrade naar een GTX 980 TI of 1070 TI voor in de toekomst. Het liefst heb ik dat de nieuwe componenten ervoor zorgen dat bij een volgende upgrade mijn videokaart de bottleneck is.
Alvast bedankt voor jullie advies! Ben erg benieuwd waarmee jullie komen.
[ Voor 5% gewijzigd door SirMario op 17-10-2019 14:31 ]