Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is voor casual gebruik en gamen. Games die ik van plan ben te spelen zijn World of Warcraft, RDR2, GTA V en aankomende nieuwe titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen vast budget maar rond de €1800 zou mooi zijn. Als ik voor €100 extra bijvoorbeeld 20% meer pefromace kan halen dan is het budget verhogen geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag gebruik maken van mij G-sync monitor (Acer Predator XB271HU (IPS)) en alle randapparatuur. Licentie Windows heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledig nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een videokaart met G-sync ondersteuning
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Looks maken mij niet heel veel uit. Het gaat vooral om preformace.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check of ik niks gemist heb en of er nog verbeter punten zijn voor deze build.
De M2 is bedoeld voor Windows en de sata SSD voor overige software, is dit een goeie keus?
Het systeem is voor casual gebruik en gamen. Games die ik van plan ben te spelen zijn World of Warcraft, RDR2, GTA V en aankomende nieuwe titels.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Er is geen vast budget maar rond de €1800 zou mooi zijn. Als ik voor €100 extra bijvoorbeeld 20% meer pefromace kan halen dan is het budget verhogen geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag gebruik maken van mij G-sync monitor (Acer Predator XB271HU (IPS)) en alle randapparatuur. Licentie Windows heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een volledig nieuw systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Een videokaart met G-sync ondersteuning
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Looks maken mij niet heel veel uit. Het gaat vooral om preformace.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Een check of ik niks gemist heb en of er nog verbeter punten zijn voor deze build.
De M2 is bedoeld voor Windows en de sata SSD voor overige software, is dit een goeie keus?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 335,- | € 335,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 625,- | € 625,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Black | € 119,90 | € 119,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 78,- | € 156,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus Plus 650 Gold | € 89,37 | € 89,37 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 2TB | € 232,22 | € 232,22 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 42,83 | € 42,83 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.770,19 | ||