Hallo,
Laatst ben ik van de rx 590 overgestapt naar de rx 580, omdat de 590 te luid was.
Ik heb mijn ssd geformateerd en windows er opnieuw opgezet toen ik de nieuwe videokaart had geïnstalleerd.
Alle drivers zijn up to date en bios van moederbord ook.
In games als ik voor 5-10 min speel crasht mijn pc naar een zwart scherm en is er een soort audio loop voor 10 seconden. Als de audioloop stopt blijft de pc draaien en is mijn beeld zwart.
Als ik kijk waarom mijn pc is gecrashed zegt windows dat windows on erwacht is afgesloten.
Temparaturen blijfen onder 60 graden op videokaart en processor.
Lichtere games zoals minecraft en roblox crashen niet. Hij crasht alleen in games zoals tom clancys ghost reacon breakpoint
Mijn specificaties zijn als volgt
Moederbord: b450m pro4
Processor: ryzen 5 2600
Videokaart: rx 580 nitro+ sapphire
Ram: vengeance 2x16 @ 3200mhz (xmp profiel staat aan op mijn modo zodat hij op deze snelheid draait.)
Power supply: coolermaster masterwatt 650watt.
Enige aanvullende informatie kan ik altijd sturen zoals crash reports etc.
Laatst ben ik van de rx 590 overgestapt naar de rx 580, omdat de 590 te luid was.
Ik heb mijn ssd geformateerd en windows er opnieuw opgezet toen ik de nieuwe videokaart had geïnstalleerd.
Alle drivers zijn up to date en bios van moederbord ook.
In games als ik voor 5-10 min speel crasht mijn pc naar een zwart scherm en is er een soort audio loop voor 10 seconden. Als de audioloop stopt blijft de pc draaien en is mijn beeld zwart.
Als ik kijk waarom mijn pc is gecrashed zegt windows dat windows on erwacht is afgesloten.
Temparaturen blijfen onder 60 graden op videokaart en processor.
Lichtere games zoals minecraft en roblox crashen niet. Hij crasht alleen in games zoals tom clancys ghost reacon breakpoint
Mijn specificaties zijn als volgt
Moederbord: b450m pro4
Processor: ryzen 5 2600
Videokaart: rx 580 nitro+ sapphire
Ram: vengeance 2x16 @ 3200mhz (xmp profiel staat aan op mijn modo zodat hij op deze snelheid draait.)
Power supply: coolermaster masterwatt 650watt.
Enige aanvullende informatie kan ik altijd sturen zoals crash reports etc.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1243794 op 17-10-2019 12:41 ]