Mijn vraag
Ik heb sinds kort een galaxy active 2 en sinds deze erbij is gekomen verbreekt de bluetooth verbinding steeds van mijn galaxy, van mijn oortjes en van mijn telefoon naar mijn auto. Ik krijg nu dus geen berichten meer binnen op mijn galaxy, ik kan geen muziek meer luisteren in de auto of via mijn oortjes.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Galaxy Active 2
Rolfstone Nova oortjes
Huawei pro 20
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle niet meer nodige bluetooth verbindingen uit mijn telefoon gehaald.
Ik heb de bluetooth koppelingen verwijderd en weer opnieuw toegevoegd.
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de profielen van de bluetooth verbindingen? Ik ben echt een nitwit op dit gebied en kom via google niet op de goede zoektermen. Daarom toch hier een berichtje.
Dank alvast voor het meedenken!
Ik heb sinds kort een galaxy active 2 en sinds deze erbij is gekomen verbreekt de bluetooth verbinding steeds van mijn galaxy, van mijn oortjes en van mijn telefoon naar mijn auto. Ik krijg nu dus geen berichten meer binnen op mijn galaxy, ik kan geen muziek meer luisteren in de auto of via mijn oortjes.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Galaxy Active 2
Rolfstone Nova oortjes
Huawei pro 20
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb alle niet meer nodige bluetooth verbindingen uit mijn telefoon gehaald.
Ik heb de bluetooth koppelingen verwijderd en weer opnieuw toegevoegd.
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met de profielen van de bluetooth verbindingen? Ik ben echt een nitwit op dit gebied en kom via google niet op de goede zoektermen. Daarom toch hier een berichtje.
Dank alvast voor het meedenken!