Eerst even iedereen hier bedanken, zit al jaren op tweakers van alles te lezen maar nu voor het eerst een account aangemaakt.
Tijdens mijn verhuizing heb ik helaas zelf mijn oude monitor om zeep geholpen. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe monitor, gamen doe ik op mijn pc niet veel meer aangezien het best een verouderd ding is. En mijn Playstation 4 de heeft Exclusieve/Japanse games waar ik niet genoeg van kan krijgen.
Mijn pc heeft namelijk deze stats.
Processor
Intel(R) Core(TM) i5-4590 CPU @ 3.30GHz
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
RAM
8.0 GB
Operating System
Windows 10
Waar ik nu mijn pc vooral voor gebruik is Netflix, Disney +, Youtube en de laatste Final Fantasy remakes.
Mijn vraag is om het verstandig is om te gaan voor een ultrawide omdat ik me steeds meer irriteer aan de zwarte balken bij films. Zo ja is het scherm in de topic een goede budget optie. Zo niet wat is je aanbeveling voor mij.
Ps mijn budget is op dit moment laag, dus max 250 euro
Tijdens mijn verhuizing heb ik helaas zelf mijn oude monitor om zeep geholpen. Ik ben dus op zoek naar een nieuwe monitor, gamen doe ik op mijn pc niet veel meer aangezien het best een verouderd ding is. En mijn Playstation 4 de heeft Exclusieve/Japanse games waar ik niet genoeg van kan krijgen.
Mijn pc heeft namelijk deze stats.
Processor
Intel(R) Core(TM) i5-4590 CPU @ 3.30GHz
Video Card
NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
RAM
8.0 GB
Operating System
Windows 10
Waar ik nu mijn pc vooral voor gebruik is Netflix, Disney +, Youtube en de laatste Final Fantasy remakes.
Mijn vraag is om het verstandig is om te gaan voor een ultrawide omdat ik me steeds meer irriteer aan de zwarte balken bij films. Zo ja is het scherm in de topic een goede budget optie. Zo niet wat is je aanbeveling voor mij.
Ps mijn budget is op dit moment laag, dus max 250 euro
[ Voor 5% gewijzigd door Zhadumtorchwood op 17-10-2019 00:07 ]