If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
zijn gewoon zelfde stuurtjes alleen als zitten er gt3 stickertjes op ik heb die gt force op de pc aangesloten en wordt als formula force herkend dus moet het wel doen.
Verwijderd
Ik zou het toch maar ff navragen, want volgens Sony is er maar 1 stuurtje dat werkt met GT3, en dat is dus dat GT3-stuur van Logitech.
Ik heb gisteren dat Logitech stuurtje voor de PS2 / GT3 gekocht voor f269,-- en deze kan ik ook gebruiken op de PC met de originele Logitech Formula Force GT drivers.
Volgens mij zijn de stuurtjes buiten wat cosmetische verschillen nagenoeg hetzelfde. Ik vond alleen de prijs van dat PC-stuur veel te hoog, f375,-- bij de V&D (maar dat kan ook aan V&D liggen) 
Heb ze nog nooit naast elkaar zien staan, dus mischien is de button-configuratie ook iets anders. Dat PS2 stuur is wel volledig van plastic, is dat ook zo met dat PC-stuur?
Heb ze nog nooit naast elkaar zien staan, dus mischien is de button-configuratie ook iets anders. Dat PS2 stuur is wel volledig van plastic, is dat ook zo met dat PC-stuur?
PSN-id: Chrasher
wordt het stuurtje aangesloten op de USB poort van de PS2?
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Verwijderd
Ja, hij kan hem toch ook op zijn PC gebruiken.Op dinsdag 31 juli 2001 16:08 schreef rudyfb het volgende:
wordt het stuurtje aangesloten op de USB poort van de PS2?

Ik heb hier in de winkel anders een stuurtje staan dat op PSX/PS2/PC kan! zit schakelaartje op en 2 aansluitinkjes... Dus beetje kromme opmerkingOp dinsdag 31 juli 2001 16:24 schreef 007 het volgende:
[..]
Ja, hij kan hem toch ook op zijn PC gebruiken.
Maar ff ontopic: Dat officiele Sony stuur is het enige dat met GT3 werkt, ik denk dat die ene zonder de stickertjes het ook wel zal doen, maar kan ik niet garanderen...
Ah!
Ik hoorde laatst dat het Logitech/Guillemot-Ferrari-stuur ook gewoon op je PS2 is aan te sluiten.
En dat is al een heel wat beter stuur als dat waardeloze stuur van Logitech. Zo brak als het maar kan.
Ik hoorde laatst dat het Logitech/Guillemot-Ferrari-stuur ook gewoon op je PS2 is aan te sluiten.
En dat is al een heel wat beter stuur als dat waardeloze stuur van Logitech. Zo brak als het maar kan.
Pagina: 1