Toon posts:

"Lieve GOT" als openbare PC support..

Pagina: 1
Acties:
  • 76 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De laatste tijd vraag ik me af of er soms een beleid is bij een aantal winkels of andere instellingen, om mensen die een systeem zelf bouwen zonder daartoe in staat te zijn, maar te dumpen op GOT.

Ik ben zelf hier 'per ongeluk' terecht gekomen. Ik was op het web aan het zoeken naar info over AMD, Duron, overklokken, zelfbouwen..
Daarna maar een flinke tijd lezen en leren.
Eigenlijk heb ik zelf nooit een vraag gesteld als "help, mijn hardware doet het niet ;( Wat nu ??!!"

Op het moment zie ik steeds meer nieuwe gebruikers met minder dan 10 posts een geheel nieuw computer systeem presenteren, dat ze net hebben aangeschaft, dat niet werkt, en of wij dat maar even oplossen.

Is dit een beleid van
Informatique
Mycom
Funprice
een andere winkel.
??
(Ik noem maar zo wat grote winkels op. Ga nu niet verontwaardigd zitten reageren als je daar werkt. Het is maar een vraag)

Van de sponsor(s) misschien ?
(Van CTW zou het dan nog te begrijpen zijn, maar dumpen blijft het..)

Als het geen sponsor van GOT is zouden ze dat moeten worden, en zou er een Helpdesk forum moeten komen.

( :D Nee nee nee,
ik heb het goed gespeld.
Niet een HlpDskforum maar een Helpdesk forum !!! )

:Y)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh... je bedoelt of winkels misschien aktief hun " probleemgebruikers" op GoT dumpen met de vermelding: "Daar helpen ze je verder !" ?

Ik heb geen flauw idee, maar dat lijkt mij niet.

Is niet echt goed voor het imago van je zaak.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Dat lijkt me ook niet. Alleen vraag ik mij af hoe een computer 'illiterate' dan de weg naar GOT vindt.

Op geur ??
//edit. of een andere instantie. maar welke weet ik ook niet.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 31 juli 2001 12:32 schreef Hooi het volgende:
Dat lijkt me ook niet. Alleen vraag ik mij af hoe een computer 'illiterate' dan de weg naar GOT vindt.

Op geur ??
//edit. of een andere instantie. maar welke weet ik ook niet.
Hmz. Misschien wegens T.net, bijvoorbeeld de pricewatch, en dan een keer op de tech-fora dingetjes geklikt ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik dus.
(Sorry, ik maakte geen onderscheid tussen Tweakersnet en GOT)

Hoe komen ze op Tnet..
zomaar??
staan er advertenties in het toilet van de NS?
worden bij de disco foldertjes uitgedeeld "kom en bezoek ons op www. enzovoort"

De meeste van die kids kunnen nog niet eens de websearch gebruiken. Hoe vinden ze dan in Godsnaam GOT of Tweakersnet.

Ik gelooof er zo langzamerhand niet meer aan dat het toevallig is. Kijk ook maar hoeveel er narrig en verstoord reageren als niemand ze bedient. Waar krijgen ze het idee vandaan, dat ze hier maar naar toe hoeven te gaan, en alleen maar hoeven te vragen, om bediend te worden ??? Het is allemaal niet zo erg natuurlijk.

Ik vraag me alleen af waardoor ze hier terecht komen. 8-)

Verwijderd

Het verhaal klinkt een beetje als dat je liever niet wilt dat er zoveel mensen hier komen. Klopt dat ?
Ikzelf ben hier gekomen via T.net welke ik als tip had meegekregen van een vriend van mij. Leuk, de laatste nieuwtjes lezen omtrent je werk/hobby.
Ik denk dat veel mensen via via hier komen, en niet zozeer door een zoekmachine (als je even denkt weet je waarom dit is :P )

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 13:39 schreef Hooi het volgende:
Dat bedoel ik dus.
(Sorry, ik maakte geen onderscheid tussen Tweakersnet en GOT)

Hoe komen ze op Tnet..
zomaar??
...
Ik vraag me alleen af waardoor ze hier terecht komen. 8-)
Door het praten met mensen
1. op lan party's;
2. die je collega zijn (geldt voor mij :) );
3. op beurzen.

4. Van FokZine: is een magazine met links naar GoT en Tweakers. Magazines worden sneller opgepikt dat fora.

5. Zoekmachines: artikelen van Tweakers staan in de zoekmachines (www.ilse.nl +nVidia+review en kijk eens vanaf pagina 2: stikt het van de refs naar tweakers)
De naam Tweakers (natuurlijk een ideaal woord voor mensen die willen klooien ...) zoek daar ook maar eens op.

Nog meer?

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 13:54 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Door het praten met mensen
1. op lan party's;
2. die je collega zijn (geldt voor mij :) );
3. op beurzen.

4. Van FokZine: is een magazine met links naar GoT en Tweakers. Magazines worden sneller opgepikt dat fora.

5. Zoekmachines: artikelen van Tweakers staan in de zoekmachines (www.ilse.nl +nVidia+review en kijk eens vanaf pagina 2: stikt het van de refs naar tweakers)
De naam Tweakers (natuurlijk een ideaal woord voor mensen die willen klooien ...) zoek daar ook maar eens op.

Nog meer?
de topicowner heeft het over newbies.....die doen dit soort dingen niet echt volgens mij....ik snap wel wat je bedoelt. ik zie het alleen ook op newsnet, wat een mongolen heb je daar.....enne iedereen is newbie geweest ooit, maar het onbtbreekt ze aan enige vorm van beleefdheid en geduld, dat is wat mij ook zwaar irriteert, alsof je in dienst van zo'n vervelend pisventje bent......pak slaag kun je krijgen snotaap!!!! :o

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 14:11 schreef DaBuzzzzz het volgende:

[..]

de topicowner heeft het over newbies.....die doen dit soort dingen niet echt volgens mij....ik snap wel wat je bedoelt. ik zie het alleen ook op newsnet, wat een mongolen heb je daar.....enne iedereen is newbie geweest ooit, maar het onbtbreekt ze aan enige vorm van beleefdheid en geduld, dat is wat mij ook zwaar irriteert, alsof je in dienst van zo'n vervelend pisventje bent......pak slaag kun je krijgen snotaap!!!! :o
*reutel*

Nou,
dat is ook weer een beetje al te cru..
:9 hoewel..
*ehum*

Maar inderdaad,
veel zijn er onder de 18, en dik ook.
Dus bronnen als collega's valt een beetje af. Vaak ook is het besef van computers op zich tamelijk ver te zoeken, en dan vraag ik me af als je

a) niets van de techniek weet.
b) niet uit het wereldje komt
c) nooit iets zelf opzoekt omdat je van niets weet..

.. wie stuurt je dan ?
Dat met die beurzen.. ik heb eigenlijk nog niet Tnet op de Computerbeurs gezien....

Wat gebeurt er dan.. staat Femme op een grote poster met een slogan als
"Wees jong, en doe het met GOT "
en die is op de stal van CTW geplakt of zo..?

Verwijderd

Topicstarter
mhh.
www.startpagina.nl is de enige die ik kan verzinnen als 'voorportaal',
eigenlijk.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 14:22 schreef Hooi het volgende:

[..]

*reutel*

Nou,
dat is ook weer een beetje al te cru..
:9 hoewel..
*ehum*

Maar inderdaad,
veel zijn er onder de 18, en dik ook.
Dus bronnen als collega's valt een beetje af. Vaak ook is het besef van computers op zich tamelijk ver te zoeken, en dan vraag ik me af als je

a) niets van de techniek weet.
b) niet uit het wereldje komt
c) nooit iets zelf opzoekt omdat je van niets weet..

.. wie stuurt je dan ?
Dat met die beurzen.. ik heb eigenlijk nog niet Tnet op de Computerbeurs gezien....
...
Tnet niet: maar praten met mensen die WEL verstand hebben van zaken op bv een beurs, collegae, vrienden ed.
Je zult ergens moeten beginnen.

En reken maar dat een hoop Gotters en n00bs in september in Eindhoven zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Of in November op de HCC.
Maar dat verklaart dus niet hoe je vanuit zalige onwetendheid een PC koopt, en dan spontaan opeens hier opduikt als je problemen hebt, in plaats te doen wat elke normale koper van iets duurs doet, zeker als het een Nederlander is,

terug naar de winkel ermee !!!!!

Niet dan, of denk je dat dit te simpel gedacht is ?

Verwijderd

Ja, te simpel gedacht.

Aan de ene kant is het ook wel goed dat ze hier komen aangezien ze het uiteindelijk wel zelf op moeten lossen na hier geholpen te zijn, toch ? En daar leren ze van.
Als ze gewoon naar de winkel teruggaan, wordt-ie gefixt en daar leren ze geen ene moer van.

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 20:43
Zeer interresant onderwerp ..... :P
Weer een paar Mbit verspild :+

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 14:32 schreef Hooi het volgende:
...
Maar dat verklaart dus niet hoe je vanuit zalige onwetendheid een PC koopt
...
Omdat de buurjongen links er een heeft en dat is een etter;
Omdat de buurjongen rechts er 2 heeft die sneller zijn;
Verplichting door school;
Omdat ze teveel geld hebben en een achtste telefoon niet meer zegt dan de zevende al deed;
Omdat Pa ze die heeft gegeven.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 31 juli 2001 14:39 schreef ItSnows het volgende:

Omdat ze teveel geld hebben en een achtste telefoon niet meer zegt dan de zevende al deed;
LOL :D

Aannames zijn fataal.

• Dommel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 00:33

Dommel

Professioneel Software Sloper

Op dinsdag 31 juli 2001 12:25 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh... je bedoelt of winkels misschien aktief hun " probleemgebruikers" op GoT dumpen met de vermelding: "Daar helpen ze je verder !" ?
Het kan ook de winkel zelf zijn die dit doet. Het hoeft niet perse zo te zijn dat de winkel ze naar GoT stuurt :)
Ik heb geen flauw idee, maar dat lijkt mij niet.
Nou als ik deze 2 topics lees en kijk naar de registratiedatum van beide personen :?
[topic=195255]
[topic=195073]

Wel heel toevallig dat beide een vorm van "please help me" gebruiken en er ook een smilie achterzetten. En ze weten allebei dat er hier mensen zitten met (behoorlijk wat) computerkennis getuigende de eerste woorden in de titels.

Toeval of niet wel heel vreemd dat ze allebei al vrij nauwkeurig omschrijven wat het probleem is en wat de klacht is.

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Verwijderd

GOT staat toch voor Gathering of Tweakers
[/Grijnsmode on]

dus niet GON Gathering of newbies

[Grijnsmode off]

Kunnen we niet opteren voor een toelatingsexamen om het stempel tweaker te krijgen??? wat doet alt-tab? die vraag doet het vaak erg goed :D

Maar zonder gekheid...elke gek heeft een pc en als er wat mee is probeer je natuurlijk van alles....ook internet en aangemeld ben je zo.....niet geschoten altijd mis mentaliteit.....maar ik vraag me af of ze er wat van op steken...koop eens een boek..over pc;s algemeen, bios, OS-en e.d. de basis ontbreekt helemaal als je nog nooit me DOS e.d gewerkt hebt.....

bye bye

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 14:39 schreef ItSnows het volgende:

[..]

B-) Yep.
Maar dat is meer waarom ze een computer hebben.
Ik denk dat Pa ze niet hiet heen stuurt.
Die etter buurjongen zal het ook niet doen.
Is het dus die telefoon dan, de leverancier ... ???

Maar ik geloof nooit dat Pa z'n zoonlief de boel zo laat vernaggelen zonder naar de winkel terug te gaan. Want dat is wat mij verbaast. Hoe komen ze hier zonder dat de boel naar de winkel terug is geweest.
Geloof me, al die posts in de tech fora. Die kids zijn dus NIET eerst terug naar de bron. Ze komen eerst hier jammeren.
(Nee, ze jammeren niet allemaal. Sommigen zijn zelfs vriendelijhk.. ;) )

Maar één feit blijft me verbazen.
In plaats van te doen zoals eenieder, terug naar de leverancier, komen ze hier.
(Dat rijmt wel.. ;) )

Zo hard als ze soms tegen ons tekeer gaan, die energie kunnen ze effectiever gebruiken in contact met de leverancier..
lijkt mij.
Heel simpel gesteld...

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 14:46 schreef Christus het volgende:

[..]

Het kan ook de winkel zelf zijn die dit doet. Het hoeft niet perse zo te zijn dat de winkel ze naar GoT stuurt :)
[..]

Nou als ik deze 2 topics lees en kijk naar de registratiedatum van beide personen :?
[topic=195255]
[topic=195073]

Wel heel toevallig dat beide een vorm van "please help me" gebruiken en er ook een smilie achterzetten. En ze weten allebei dat er hier mensen zitten met (behoorlijk wat) computerkennis getuigende de eerste woorden in de titels.

Toeval of niet wel heel vreemd dat ze allebei al vrij nauwkeurig omschrijven wat het probleem is en wat de klacht is.
O dat viel jou ook al op die twee posts..
(Ben ik toch niet HELEMAAL gek..)
:+

Maar ik krijg echt dat idee ja.
Sommige winkels die ons maar meteen er bij leveren.

Verwijderd

Topicstarter
Kortom,
concreet voorstel :

1) Een enquete bij het registreren. (verplicht invullen).
De bekennde vragen als :
"Hoe bent U bij ons terechtgekomen.."
etc.

2) De oprichting van een GON "Gathering of Newbies" forum.

Zou dat wat zijn? Probleem is natuurlijk, dat niemand (ik ook niet) staat te popelen om dat te doen.....

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 14:41 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

LOL :D
Jij wilt zeker de HK in kunnen? >:)

Hooi:
Ff voor de goede orde: Tweakers is HEEL makkelijk te vinden. Zowel via een zoekmachine als op een groot aantal gebruikerspagina's waar een Tnet logo staat.

Ik verwacht niet dat de gemiddelde verkoper bij V&D, dixons enzo het nivo van een newbie ontstijgt en er alleen maar staat om te verkopen. Laat staan dat ze GoT kennen.
Zoals ik al aangaf er zijn legio andere mogelijkheden.

Misschien zegt die etter van een buurjongen na de zoveelste domme vraag: Ga het op GoT vragen...

GoT is groot en voor grote groepen mensen geldt: er komen er altijd meer bij voornamelijk door mond op mond reclame.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 14:58 schreef Hooi het volgende:
Kortom,
concreet voorstel :

1) Een enquete bij het registreren. (verplicht invullen).
De bekennde vragen als :
"Hoe bent U bij ons terechtgekomen.."
etc.

2) De oprichting van een GON "Gathering of Newbies" forum.

Zou dat wat zijn? Probleem is natuurlijk, dat niemand (ik ook niet) staat te popelen om dat te doen.....
Dat seg ik....

afijn ik denk dat die scheiding er echt moet komen.....het is wel leuk elke maand een nieuw bezoekersrecord, maar het aantal klachten en suggesties in de richting worden ook steeds groter........."als ik een avi afspeel hoor ik wel geluid maar zie geen beeld" komen dagelijks binnen......klopt toch niet meer???

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 31 juli 2001 15:01 schreef ItSnows het volgende:

Jij wilt zeker de HK in kunnen? >:)
Ja ! Kun jij mij vertellen of ik al genoeg techposts heb ?

Aannames zijn fataal.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op dinsdag 31 juli 2001 15:08 schreef GaMeOvEr het volgende:
Je hebt meer dan genoeg techposts maar ik zou je mail eens checken >:)

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:24
De grap is dat ik hier net over na zat te denken..
Kwam eigenlijk in LA om er een topic over te openen..
Het is op het moment idd niet normaal..
Allemaal newbies die de duurste systemen hebben en het niet aan de gang krijgen..
We zijn idd allemaal newbie geweest...
Maar als jij een paar 1000 piek neertelt voor een systeem en het werkt niet dan ga je toch terug.
Vaak zijn het vragen die door zoeken gevonden kunnen worden.
Rare ontwikkeling.
Het zou zeker geen slecht plan zijn om nieuwe users eerst eens te verplichten de faq te lezen.

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 15:18 schreef Dromer het volgende:
Maar als jij een paar 1000 piek neertelt voor een systeem en het werkt niet dan ga je toch terug.
Dat ligt er maar helemaal aan WAT het probleem is...

• Dromer
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:24
Op dinsdag 31 juli 2001 15:22 schreef Courage het volgende:

[..]

Dat ligt er maar helemaal aan WAT het probleem is...
Mja het geval is dat in 99% het problemen zijn die dus wel door de leverancier opgelost moeten worden.

Verwijderd

Het gaat erom dat de newbies van tegenwoordig ook nog eens lui en onbeschoft zijn, ik wil best iemand helpen, doe dat genoeg...maar niet doen alsof ik bij je op de loonlijst sta pikkie! :r

(overdrachtelijk he)

Dus maak de drempel hoger, en haal het nivo van GOT omhoog

[/offtopic]
De 2 secondenregel is er één die levens redt.
das een FEIT geen mening...druk jij maar rustig door.... :(
[offtopic]

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 15:08 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

/offtopic/
Mensen met een Ban mogen de HK niet in :)
/einde offtopic/

Hooi :) IK wel: niet werken is meteen trug.
Maar ik ken er ook die het spul in een hoek gooien omdat ze het mochten kopen van pa en strakjes weer fijn geld krijgen...

Verwijderd

Topicstarter
(Mail checken is altijd handig natuurlijk..)

Er zijn zat mensen die newbies en niet computer begaafden willen helpen.
De wereld zit vol van lieve aardige niet computer vaardige mensen die we graag helpen.

Maar zoals DaBuzzzzz al een beetje aangeeft,
zolang het niet mijn vriendin of mijn moeder is, kan niemand me ertoe verplichten.
( En als ze het wel zijn, doe ik het uit mezelf al.. ;) )

Het is gewoon niet leuk om maatregelen te bespreken die mensenwerend kunnen werken.
Maar wat moeten we in GOT's naam dan..
:?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 15:01 schreef ItSnows het volgende:

[..]Hooi:
Ff voor de goede orde: Tweakers is HEEL makkelijk te vinden. Zowel via een zoekmachine als op een groot aantal gebruikerspagina's waar een Tnet logo staat.

Ik verwacht niet dat de gemiddelde verkoper bij V&D, dixons enzo het nivo van een newbie ontstijgt en er alleen maar staat om te verkopen. Laat staan dat ze GoT kennen.
Zoals ik al aangaf er zijn legio andere mogelijkheden.
Dat gedeelte snap ik wel.
Maar andere winkels (ik had er een paar opgenoemnd. Medewerkers van die winkels zijn soms ook hier op GOT te vinden..)..
Andere winkels hebben dus wel personeel dat zich boven newby niveau beweegt.

En ik vindt het toch niet waarschijnlijk dat iemand die het woord "waterkoeling" niet eens op het Internet kan vinden, GOT dan wel kan vinden met een zoekmachine...

Niet echt waarschijnlijk...

Wat inderdaad overblijft zou dan iemand zijn die zegt..
"Shit man, weet ik veel, zoek het zelf maar uit. Ga naar www.gathering.tweakers.net en laat mij met rust"

Denk je echt dat het dat is..?

Verwijderd

Ik denk dat het eerder aan de generatie ligt, deze mannetjes zijn "gespeend" met email en SMS, dat gaat als een lopend vuurtje

en de naam tweakers bekt natuurlijk lekker....
als ie www.technischadvies.nl zou heten deed ie het een stuk slechter bij de costa jeugd
(no offence)

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 15:45 schreef Hooi het volgende:

[..]

"Shit man, weet ik veel, zoek het zelf maar uit. Ga naar www.gathering.tweakers.net en laat mij met rust"
Wedden dat ie dan minimaal 1x bij je terugkomt om je te vertellen dat ie een 404 krijgt ? ;)

Verwijderd

En daar komt nog eens bij: je moet eens weten hoe vaak mensen mij vragen om ff langs te komen omdat Het Internet het niet doet...
Of om te komen luisteren wat die herrie is...
Het is niet alleen op GoT dat dit speelt.

(Ik ben ik geld voor gaan vragen (anders gaan ze maar naar een winkel) en mij vrije tijd is me lief ;) Verdien er nu aardig wat mee EN het is een stuk rustiger)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 31 juli 2001 16:05 schreef Courage het volgende:

[..]

Wedden dat ie dan minimaal 1x bij je terugkomt om je te vertellen dat ie een 404 krijgt ? ;)
LOL
Ja leuk heh,
we zitten niet eens op het WorldWideWeb,
en toch vinden ze ons.. tsss.
:D

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

wat dacht je van een GoT toelatings test? allemaal vragen die je moet invullen en als de antwoorden goed genoeg zijn mag je joinen
:7

Verwijderd

Topicstarter
Uhh ja,
jij ook weer bedankt voor je bijdrage.

Hoe voelt dat nu. zo'n HK ban..
????

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op dinsdag 31 juli 2001 17:13 schreef Hooi het volgende:
Uhh ja,

????
?? hoe moet ik deze opmerking nou opvatten?
klinkt niet erg positief :(

oh en als je wilt weten hoe het voelt. kan me geen ruk meer intereseren. hk heeft de sfeer van het hele forum omlaag gehaald. ik wil de hk niet eens meer in

Verwijderd

Op dinsdag 31 juli 2001 17:13 schreef Hooi het volgende:
Uhh ja,

????
Heeft U het tegen mij? Just in case:
1. Ik heb geen HK ban, kan er namelijk nog niet in :) Overigens aan het aantal zooi dat in LA en SU over de HK komt zal ik daar naar alle waarschijnlijkheid niet komen... ;
2. Mijn aantal SG posts telt meen ik welgeteld 1 (correct if I am wrong);
3. Mijn aantal gestarte topix telt meen ik 1 en was een correcte vraag met belabberde antwoorden :) (zie opm bij 2).

• AtomicShockwave

AtomicShockwave

Op dinsdag 31 juli 2001 19:16 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Heeft U het tegen mij? Just in case:
1. Ik heb geen HK ban, kan er namelijk nog niet in :) Overigens aan het aantal zooi dat in LA en SU over de HK komt zal ik daar naar alle waarschijnlijkheid niet komen... ;
2. Mijn aantal SG posts telt meen ik welgeteld 1 (correct if I am wrong);
3. Mijn aantal gestarte topix telt meen ik 1 en was een correcte vraag met belabberde antwoorden :) (zie opm bij 2).
nee hij zat op mij te zeiken

Verwijderd

Hmmm ik ben niet wakker :)
Ik had net in een andere draad iets gezet met: Mijn bijdrage.

Zie dit topic en zie staan "bedankt voor je bijdrage..." en post bovenstaande. :)

Doe ik een refresh. Zie 1ste topic groeien en zie post 2 (mijn commentaar) niet staan en denk Verrek!??!? posts verdwenen???

Zie ik dit topic, denk leuk ff lezen. Staat daar post 2

>:)
>:)

Dus bij deze mijn verontschuldiging voor bovenstaande post :)

Verwijderd

Topicstarter
Mijn ontevreden opmerking kwam natuurlijk omdat het kroeg niveau al weer bereikt is.

Dicht maar met dat ding.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Helaas is het moeilijk om serieus te blijven. Start anders hierover maar een draadje in de HK

Dicht op verzoek topicstarter

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.