De laatste tijd vraag ik me af of er soms een beleid is bij een aantal winkels of andere instellingen, om mensen die een systeem zelf bouwen zonder daartoe in staat te zijn, maar te dumpen op GOT.
Ik ben zelf hier 'per ongeluk' terecht gekomen. Ik was op het web aan het zoeken naar info over AMD, Duron, overklokken, zelfbouwen..
Daarna maar een flinke tijd lezen en leren.
Eigenlijk heb ik zelf nooit een vraag gesteld als "help, mijn hardware doet het niet
Wat nu ??!!"
Op het moment zie ik steeds meer nieuwe gebruikers met minder dan 10 posts een geheel nieuw computer systeem presenteren, dat ze net hebben aangeschaft, dat niet werkt, en of wij dat maar even oplossen.
Is dit een beleid van
Informatique
Mycom
Funprice
een andere winkel.
??
(Ik noem maar zo wat grote winkels op. Ga nu niet verontwaardigd zitten reageren als je daar werkt. Het is maar een vraag)
Van de sponsor(s) misschien ?
(Van CTW zou het dan nog te begrijpen zijn, maar dumpen blijft het..)
Als het geen sponsor van GOT is zouden ze dat moeten worden, en zou er een Helpdesk forum moeten komen.
(
Nee nee nee,
ik heb het goed gespeld.
Niet een HlpDskforum maar een Helpdesk forum !!! )
Ik ben zelf hier 'per ongeluk' terecht gekomen. Ik was op het web aan het zoeken naar info over AMD, Duron, overklokken, zelfbouwen..
Daarna maar een flinke tijd lezen en leren.
Eigenlijk heb ik zelf nooit een vraag gesteld als "help, mijn hardware doet het niet
Op het moment zie ik steeds meer nieuwe gebruikers met minder dan 10 posts een geheel nieuw computer systeem presenteren, dat ze net hebben aangeschaft, dat niet werkt, en of wij dat maar even oplossen.
Is dit een beleid van
Informatique
Mycom
Funprice
een andere winkel.
??
(Ik noem maar zo wat grote winkels op. Ga nu niet verontwaardigd zitten reageren als je daar werkt. Het is maar een vraag)
Van de sponsor(s) misschien ?
(Van CTW zou het dan nog te begrijpen zijn, maar dumpen blijft het..)
Als het geen sponsor van GOT is zouden ze dat moeten worden, en zou er een Helpdesk forum moeten komen.
(
ik heb het goed gespeld.
Niet een HlpDskforum maar een Helpdesk forum !!! )