Dag, heeft iemand misschien een video hoe je met OG STRIX B450-F GAMING en bij corsair PSU RM550x 550w kabels moet aansluiten? van voeding op moederbord.
Move naar PMG, dat subforum heeft 'Moederborden' in de naam, lijkt me logischer.
Waarom heb je daar een video voor nodig? Meer dan een 24 pins ATX kabel en een 8 pins kabel bij de CPU hoef je niet aan te sluiten. Dat gaat ook echt maar op 1 manier passen.
Ik moet nog 3x fans bijsluitenTERW_DAN schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 21:29:
Waarom heb je daar een video voor nodig? Meer dan een 24 pins ATX kabel en een 8 pins kabel bij de CPU hoef je niet aan te sluiten. Dat gaat ook echt maar op 1 manier passen.
En als ik kabel niet op goede plek insteek gaat er iets gebeuren dat kan PC kapot maken?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2019 21:33 ]
Een kabel verkeerd aansluiten betekent dat je het ding ook met grof geweld hebt aangesloten. Het past maar op 1 manier.
Daarbij, er is een handleiding meegeleverd met het moederbord en anders kan je die op de site vinden. Daar staat precies in welke aansluiting waarvoor dient. Je hebt daar echt geen uitgebreide, 3-uur durende video die alles uitlegt hoe het werkt en wat waar moet voor nodig.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Geen vraag is te simpel voor het forum, maar we willen wel dat je moeite steekt in het zelf vinden van het antwoorden. Nu blijkt uit niets dat je zelf ook maar enige moeite hebt gestoken in er zelf achter komen. Begin eens bij de handleiding zou ik zeggen.
Dit is nu het derde topic dat op slaat gaat. Het lijkt me tijd Het algemeen beleid #quickstart eens door te nemen.
Dit is nu het derde topic dat op slaat gaat. Het lijkt me tijd Het algemeen beleid #quickstart eens door te nemen.
[ Voor 22% gewijzigd door br00ky op 16-10-2019 22:06 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()