Mijn vraag:
Ik heb meerdere producenten in mijn Woocommerce site. 1 product (product A) wordt verstuurd door heel nederland en lokaal gratis bezorgd, dit heb ik nu goed ingesteld. Maar nu heb ik ook 1 product (zeg maar product
dat alleen lokaal gratis bezorgd wordt en dus niet wordt verzonden. Maar ik kan nergens vinden waar ik dit kan instellen per product. Ik heb de verzendmethodes wel goed ingesteld staan (zie product A), waar alles goed werkt. Dus kan iemand mij dit uitleggen hoe ik dit per product anders kan instellen, eventueel met plugin.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Natuurlijk wordpress en Woocommerce. Voor lokale afhaalpunten gebruik ik PI WooCommerce order date time and type. Dit werkt goed, maar volgens mij niet per product in te stellen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al heleboel plugins en internet sites bekeken. Al veel zelf uitgezocht, behalve dit.
Ik heb meerdere producenten in mijn Woocommerce site. 1 product (product A) wordt verstuurd door heel nederland en lokaal gratis bezorgd, dit heb ik nu goed ingesteld. Maar nu heb ik ook 1 product (zeg maar product
Relevante software en hardware die ik gebruik
Natuurlijk wordpress en Woocommerce. Voor lokale afhaalpunten gebruik ik PI WooCommerce order date time and type. Dit werkt goed, maar volgens mij niet per product in te stellen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Al heleboel plugins en internet sites bekeken. Al veel zelf uitgezocht, behalve dit.