hansol 19"???

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Voor een systeempje voor mijn zus wat niet te veel kosten mag zag ik vandaag ik een vaag krantje een advertentie voor een 19" hansol voor 750 piekies. Niet echt duur voor een 19" (denk ik)

Weet iemand of deze monitor nog wat voorstelt ook? Of is het meer kost niet veel is niet veel??

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

Verwijderd

Geen idee... anders kijk je ff op de hansol site

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:23
Volgens PC Magazine een matige low-budget monitor. Koop beter een goede 17 inch dan een matige 19 inch.

• Aboe
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:51

Aboe

prima ding voor dat geld!

edit:

euhj.. biobak, check dit is dan: http://web.zdnet.com/pcmag/features/monitors98/rev11.html

valt dus best wel mee..

Verwijderd

Geloof eem jaar terug in PCM ook de eerste prijs weggesleept omdat de prijs/kwaliteit verhouding extreem goed is. Wanneer ze het voor standaard doeleinde gebruikt, waarom niet.

Wel eerst zien draaien voordat je tot de koop over gaat...

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik heb zelf met diverse Hansol monitoren gewerkt (veelal 15 en 17 inch) en ik moet zeggen, het zijn best goede monitoren. Zeker als je kijkt naar de prijs. Je moet er ook geen top model NEC of EIZO naast zetten maar ik heb zelf liever een Hansol dan een CTX ofzo.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• thrax
  • Laatst online: 18-06-2025
Heej bedankt voor de feedback.

Voor dr studie moet er veel van dat cad spul op, maxsurf, autocad en zo. Misschien kan ze dan toch maar beter even doorsparen voor wat betere kwaliteit

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

Verwijderd

19"" hansol voor 750 piekkies? Die zou ik gelijk gaan halen, is goede monitor voor die prijs, de pc boer hierzo heeft alleen maar hansol.

• Wekkel
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik heb een CTX 19" en het beeld wordt wel wat groffer, dan een 17". Ben je geen kniesoor, dan is dit geen probleem. Met spellen zie je daar niets van, maar bij veel desktop werk kan het wel storend werken. Wel zacht prijsje voor 19". Ga je voor beeldkwaliteit, koop dan gewoon een 17"

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Ik zit zelf eigenlijk uit te kijken naar een 19" monitor.. voor het geval mijn 17" er mee stopt...Wat is dan een goed ding? Die Philips 109B lijkt me wel aardig . Ik heb nu een Philips 107B en die bevalt me prima.

Iemand nog andere ervaringen? Ilyama? Sony? Samsung? Lijken me ook erg goed maar ik heb er zelf geen ervaring mee..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Ik heb een Philips 109S. Ben er zéér tevreden mee.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Philips Standaardseries zijn ook goeie budgetmonitors..

ow ja, Thrax, voor CAD is .24/.25 dotpitch wel ERRUG fijn en ik neem aan dat die Hansol .28 heeft, dat is echt een enorm verschil in scherpte.. ik Zou dan toch een IIyama of een Sony nemen.

Philips Brilliance/Eizo wordt wel weer ERRUG duur
Pagina: 1