Ps3 aansluiten op Samsung tv

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1265192

Topicstarter
Hoi iedereen mijn naam is chantal
Ik heb een vraag ik heb net een PlayStation gekocht en wil hem aansluiten via HDMI op mijn tv
Maar op een 1 of andere manier pakt hij hem totaal niet.
Iemand enig verstand ervan hoe je dat doet.
Het is een redelijk oude Samsung maar er zit wel hdmi aansluiting op.
Groetjes Chantal.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:52
Wat betekent 'pakt hij hem totaal niet'? Staat de PlayStation 3 aan en heb je je tv op het juiste HDMI-kanaal staan?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-05 16:28

snmght

imho dan he

Hoi Chantal,

Heb je de HDMI-kabel in de Playstation en TV gestoken? Let er op dat sommige TV's meerdere HDMI ingangen hebben, je moet dan het corresponderende kanaal inschakelen.

Heb je dat allemaal goed dan kunnen de uitgang van de Playstation, de ingang van de TV of de kabel zelf stuk zijn. Probeer een andere ingang als deze beschikbaar is. Heb je eerder andere HDMI apparatuur op de TV aangesloten?

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Iets meer inzet zou wel gewaardeerd worden. Wat heb je al geprobeerd? Wat heb je zelf al gevonden? Heb je enig idee welke versie van de PS3 je precies hebt? Wat voor TV is het?

Verder kan ik je aanraden om even settings reset te proberen door de aanknop ingedrukt te houden wanneer je hem aanzet. Na ongeveer 5 seconden piept hij nog een keer. Dan zal hij onderandere zijn video instellingen vergeten en opzoek gaan naar een videokanaal om beeld over te geven. Als het goed is verschijnt er dan wel wat op je TV

[ Voor 11% gewijzigd door Gropah op 16-10-2019 19:34 ]