Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort beschik ik over het TP-Link Deco P7 systeem met als doel de wifi dekking in mijn huis beter te krijgen. Internet komt bij ons binnen via Caiway en aan de Caiway modem heb ik een router hangen, de TP Link Archer C2600.

Ik heb het Deco P7 systeem al in accespoint modus gezet, want ik wil dat het systeem onder/achter mijn TP Link Archer gaat draaien. Dus geen aparte netweken, maar de P7 die dedicated meedoet in de Archer C2600.

Alleen kom ik er niet uit. Ik wil niet zomaar in de Archer gaan "rommelen" dus ik hoop dat iemand mij verder kan helpen.

Alle reacties

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20:02
Hier geen archer maar een ziggo router, maar met de Deco P7 als accesspoint ingesteld en bekabeld aangesloten op "hoofd"router ( gisteravond gedaan) , geeft bij mij verder geen problemen of extra instellingen in "hoofd"router.

Heb wel eerst de "wifi op "hoofd"router uitgezet en met de decoP7 een nieuw Wifi opgezet als eigen netwerk, en pas toen dat werkte omgezet naar accespoint.
(nieuw wifi-netwerk van DecoP7 wel zelfde naam en wachtwoord gegeven, anders tig apparaten opnieuw instelen weinig zin in )