Toon posts:

GTS / GTS pro / Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu een powercolor mx400 64mb tv-out kaart, werkt lekker hoor, geen problemen mee.

Nu zit ik stiekem te kijken voor een net wat snellere maar ook betaalbare kaart.

Powercolor heeft ook een GTS pro, is dit veel sneller dan gewoon gts of mx400??

Of moet ik wachten met upgraden tot de gf2 ultra van leadtek een keertje onder de 600 piek komt? :?

Verwijderd

GTS pro? :? Bedoel je niet de gewone GF2 Pro?

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:43
Op dinsdag 31 juli 2001 11:51 schreef Schef het volgende:
ik heb nu een powercolor mx400 64mb tv-out kaart, werkt lekker hoor, geen problemen mee.

Nu zit ik stiekem te kijken voor een net wat snellere maar ook betaalbare kaart.

Powercolor heeft ook een GTS pro, is dit veel sneller dan gewoon gts of mx400??

Of moet ik wachten met upgraden tot de gf2 ultra van leadtek een keertje onder de 600 piek komt? :?
nee dat bedoelt ie niet dit schijnt de officiele naam te zijn voor de pro :D
en vreder ga voor die Creative GF2 Pro f 450 OID :) goed te tweaken lekker sel en betaalbaar ;)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Verwijderd

eigenaar DGF.......hmmz ken ik jou?!NEE!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Hadden die creative kaarten geen probleem met de geheugen bandbreedte?? (dacht ergens gelzen te hebben.

Oh en inderdaad alle kaarten die ik bedoel zijn gf2 kaarten, gf3 ligt een soort van zeer ver van mijn budget, helaas ;(

Maar wat is nou het grote verschil, als een GTS of gts pro maar 10% sneller is dan wacht ik nog wel ff met upgraden, want dan is het geld weggooien.

Verwijderd

uhm dat hebben alle geforce 2 kaarten

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:45

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op dinsdag 31 juli 2001 12:05 schreef Schef het volgende:
Hadden die creative kaarten geen probleem met de geheugen bandbreedte?? (dacht ergens gelzen te hebben.
Ik denk dat je de Creative GF2MX bedoelt. Die heeft DDR geheugen maar de bandbreedte daarvan is maar 64-bit...

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Verwijderd

Ik zou dus echt wel wachten, de stap is niet zo groot van mx naar pro of ultra.. of gts :P
Wacht op de gf3 ultra of wacht tot de gf3 goedkoper is...

Verwijderd

Topicstarter
Hmm als 't weinig scheelt dam wacht ik wel tot de gf2 ultra of de gf3 goedkoper wordt..

Ik bedoel 't is allemaal leuk, maar 't moet ook betaald worden ;)

Verwijderd

Een geforce2MX is ruimschoots snel genoeg om allen spellen van tegenwoordig aan te kunnen dus het is geld weggooien om die te vervangen door een GTS of PRO tenzij je hele hoge resoluties gebruikt.

Je kunt beter wachten totdat de geforce3 in prijs is edaald, daar heb je meer aan.

Verwijderd

Het ligt er vooral aan in welke resoluties je speelt, alles tot 1024x768 16 bits trekt zo'n MX'je wel, maar als je graag op 1280x1024 32 bits of hoger speelt gaat zo'n MX'je helemaal op z'n smoel, test dat maar eens met 3dmark2000 of 2001. Dat was voor mij de reden om te kiezen voor de "echte" GF2.

• Apestaartje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-01-2020

Apestaartje

Nee,geen muis-arm..

Op 1024x768 én 32Bits gaat in UT bij een drukke map ook zwáár slecht met een GF-MX2.

Dus kun je het inderdaad maar beter bij 16Bits houden met zo'n MX2 kaartje. (8>

X360 Gamertag : betelgeuze Spec 's PC:Sinclair ZX-81 16K-ram --90 min. cassettebandje-- 3Dmark score: 0,00000000000001 ---- Als het niet veranderd ! --- dan blijft het zo ! ---

• ernst
[ off topic ]
Op dinsdag 31 juli 2001 12:05 schreef Emperor het volgende:
eigenaar DGF.......hmmz ken ik jou?!NEE!!!!!!
nee ik heb het al veranderd ik heb tig X gevraagd waarom ik niet in de lijst voorkwam maar daar werd niet op gereageerd :( maar ti's nu veranderd voor de rest :r dan maar :)

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• ernst
t'is mischien een beetje offtopic of mischien weer iedereen het al maar het is sterk af te raden fast writes aan te zetten C for your self ;)

Pagina: 1