Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Zoek een game laptop max 1400

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Skedoosh
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 02-03 10:21
Hallo mede Tweakers :*) ,

Momenteel ben ik op zoek naar een goede game laptop. Hieronder wat gegevens:

Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een (Windows based) gaming laptop. Ik wil voornamelijk gamen en films kijken op de laptop. Games die ik wil spelen zijn RDR 2, GTA 5, CoD Modern Warfare en Fortnite.

Wat is je budget?
Mijn Max is €1400,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ben wel van plan om de laptop mee te nemen, maar de laptop zal eigenlijk altijd wel aan het netstroom zitten. Accu is dus niet belangrijk.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn voorkeuren zijn wel:
CPU i7
GPU GTX 1070 / RTX 2060
15" met een 144Hz beeldscherm
16 GB RAM (of 8gb uitbreidbaar)
OS op SSD (grootte is niet heel belangrijk, zolang het maar uitbreidbaar is met een ssd of HDD)

Boven alles liefst een minimalistic look op de laptop. Geen flashy uiterlijk, rgb maakt mij ook niet veel uit.
Ik heb zelf een toetsenbord en muis, dus dat de laptop wat warm wordt maakt mij niet uit.

Momenteel zelf gevonden:
Mijn ogen zijn momenteel gevestigd op de Lenovo Legion Y540-15IRH (81SX00AHMH)*.
Het bevat veel criteria in wat voor laptop ik zoek. Nu wil ik uitsluiten of ik een slechte beslissing maak mijn vraag om feedback of alternatieve laptops. :)

*https://tweakers.net/pricewatch/1439440/lenovo-legion-y540-15irh-(81sx00ahmh)/specificaties/

Beste antwoord (via Skedoosh op 19-10-2019 13:50)

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48

Cogency

Ginnunga

Ik heb ook de Lenovo Legion Y540. Met de RTX2060 en de i7 9750H.
Ik heb deze op de Lenovo site toen samengesteld zonder Windows en extra hardeschijf. Dit scheelde iets van 350euro, en beide zijn zeer makkelijk zelf te installeren en goedkoper aan te kopen!

Mocht je ook de 9750H nemen. (geld ook voor andere merken) Ik heb ook de Core Voltage verlaagd met 0,150v in Intel's Extreme Tuning Utility. Dit heeft de performance van de laptop alleen maar ten goede gedaan. Een stuk hogere score in cinebench en 3dmark en de laptop is ook 10graden koeler bij gebruik.

https://www.3dmark.com/3dm/40208430
Het kan misschien nog beter maar dit was al een hele stap vooruit zonder de coolingpasta of iets anders te moeten veranderen. :)

Succes met de aankoop!

[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 19-10-2019 11:26 ]

Alle reacties

• itsbart
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 00:45
Lijkt me een goede keuze, ook de enigste die ik kan vinden als ik met jou criteria zoek: categorie: Laptops

Acties:
  • Beste antwoord

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08-11 19:48

Cogency

Ginnunga

Ik heb ook de Lenovo Legion Y540. Met de RTX2060 en de i7 9750H.
Ik heb deze op de Lenovo site toen samengesteld zonder Windows en extra hardeschijf. Dit scheelde iets van 350euro, en beide zijn zeer makkelijk zelf te installeren en goedkoper aan te kopen!

Mocht je ook de 9750H nemen. (geld ook voor andere merken) Ik heb ook de Core Voltage verlaagd met 0,150v in Intel's Extreme Tuning Utility. Dit heeft de performance van de laptop alleen maar ten goede gedaan. Een stuk hogere score in cinebench en 3dmark en de laptop is ook 10graden koeler bij gebruik.

https://www.3dmark.com/3dm/40208430
Het kan misschien nog beter maar dit was al een hele stap vooruit zonder de coolingpasta of iets anders te moeten veranderen. :)

Succes met de aankoop!

[ Voor 4% gewijzigd door Cogency op 19-10-2019 11:26 ]