@
rickj1989 Dat valt vaak behoorlijk mee. Misschien net iets duurder, maar dan heb je in ieder geval wél goede originele onderdelen. Een niet authorised punt krijgt geen originele onderdelen. Plus je krijgt garantie van Apple zelf, wat wel zo relaxt is want dat betekent gewoon een swap als ze iets verzieken of ze komen hem halen als er iets mis blijkt te zijn binnen x maanden. Ook geen gezeik met bijvoorbeeld niet langer werkende thuisknoppen en dat soort fratsen.
Maar het ligt eraan hoe je er in staat en wat je precies wilt laten vervangen.
Ikzelf zou in ieder geval geen niet-origineel scherm willen hebben en voor een originele accu en Apple garantie zou ik voor die 1 a 2 tientjes meer vergeleken met sommige budgetwinkels ook liever het door Apple laten doen. Het voorkomt gewoon gezeik
Ik vind het ook een rare site trouwens. Mega grote banners om advertentieruimte te kopen voor een prikkie zelfs op de bestel/afspraakpagina. Dat oogt niet bijzonder professioneel. Als ze het moeten hebben van advertentieinkomsten is er of een probleem met de marge of hebben ze weinig afzet lijkt mij, dan is de vraag wat de kwaliteit van je reparatie en de onderdelen gaat zijn. Het kan natuurlijk prima toch in orde zijn, maar ik vind het een beetje vaag en onprofessioneel.
[
Voor 22% gewijzigd door
WhatsappHack op 16-10-2019 15:33
]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)