Ervaring met iPhone reparaties Nederland

Pagina: 1
Acties:
  • 638 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickj1989
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 16-10-2019
Hoi allemaal,

Ik weet niet of ik deze vraag hier moet / mag stellen.

Heeft er iemand ervaring met de diensten van iPhone reparatie Nederland?

Ik wil mijn iPhone laten repareren en zoek een betrouwbare partij.

Ik ben benieuwd.

Groetjes,

Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:50

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Ik heb ervaring met die van in Amersfoort, en vond het toch redelijk duur.
Basic case voor iPhone 6S (20 euro)
Scherm reparatie zou daar meer dan 100 euro kosten voor iPhone 6S...

Toch maar niet gedaan...

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:13

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@rickj1989 aangezien dit om een iPhone gaat, schopje van WAO naar IOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ik wil mijn iPhone laten repareren en zoek een betrouwbare partij.
Een betrouwbare partij? Dan zou ik eens langsgaan bij Apple/een geautoriseerd Apple repair center. ;)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickj1989
@Noob_Saibot Dat is best prijzig inderdaad. Ze hebben meerdere locaties zag ik. Toch maar eens even bellen naar een locatie bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickj1989
@WhatsappHack Die zijn vaak best duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 21:08

SuBBaSS

-has Ryzen

Op zich kan dit best een betrouwbare partij zijn maar het is in ieder geval geen Apple Authorized Service Provider (AASP). DIt kan gevolgen hebben voor bijv. de onderdelen die gebruikt worden.

Wat me wel opvalt is dat er met nadruk wordt gemeld dat elke aangesloten winkel in principe zijn eigen prijzen/ voorwaarden kan hanteren.
Dat zou volgens hun site ook voor garantie gelden. Daarbij gaan mijn alarmbellen wel een beetje rinkelen eerlijk gezegd.
De ene aangesloten shop zou dus bijv. wel garantie op reparatie geven en de andere niet?
Komt een beetje vreemd op me over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@rickj1989 Dat valt vaak behoorlijk mee. Misschien net iets duurder, maar dan heb je in ieder geval wél goede originele onderdelen. Een niet authorised punt krijgt geen originele onderdelen. Plus je krijgt garantie van Apple zelf, wat wel zo relaxt is want dat betekent gewoon een swap als ze iets verzieken of ze komen hem halen als er iets mis blijkt te zijn binnen x maanden. Ook geen gezeik met bijvoorbeeld niet langer werkende thuisknoppen en dat soort fratsen.

Maar het ligt eraan hoe je er in staat en wat je precies wilt laten vervangen.
Ikzelf zou in ieder geval geen niet-origineel scherm willen hebben en voor een originele accu en Apple garantie zou ik voor die 1 a 2 tientjes meer vergeleken met sommige budgetwinkels ook liever het door Apple laten doen. Het voorkomt gewoon gezeik :P

Ik vind het ook een rare site trouwens. Mega grote banners om advertentieruimte te kopen voor een prikkie zelfs op de bestel/afspraakpagina. Dat oogt niet bijzonder professioneel. Als ze het moeten hebben van advertentieinkomsten is er of een probleem met de marge of hebben ze weinig afzet lijkt mij, dan is de vraag wat de kwaliteit van je reparatie en de onderdelen gaat zijn. Het kan natuurlijk prima toch in orde zijn, maar ik vind het een beetje vaag en onprofessioneel.

[ Voor 22% gewijzigd door WhatsappHack op 16-10-2019 15:33 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor ervaringen met winkels hebben we de Pricewatch Shopreview, en kun je vaak ook via Google het nodig vinden. Als je geen ervaringen op Internet kunt vinden, zul je hier waarschijnlijk ook weinig informatie vinden. Topics over ervaringen met één shop gaan daarom doorgaans op slot, omdat er weinig discussiewaarde aanzit. Wellicht handig om Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie door te nemen.

Dit topic gaat dan ook op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.