Ik zoek een?
Stoot, stof en waterbestendige smartphone.
Wat is je budget?
Geld.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Dagelijkse telefoon.
- Bellen, sms, whattsapp.
- Muziek afspelen.
- Navigatie software voor op de off-road motor (ook enkel GPS bereik) en de hele dag, zonder oplaadmogelijkheid.
- Meerdaagse outdoortochten zonder laad mogelijkheden.
- Werklicht, het zou dan ook fijn zijn om weer een vaste extra knop te hebben om het licht aan te zetten zonder aan het scherm te hoeven komen.
- Wat foto's schieten, ''selfiecamera'' gebruik ik nooit dus hoeft er ook niet op.
Wat heb je zelf al gevonden?
- S41 heb ik momenteel, maar krijgt toch wel heel veel mankementen. Accuduur en robuustheid waren acceptabel.
- X-Cover 4S, ik heb altijd tevreden geweest over de 3, op de accu capaciteit na.
- Ruggear RG655. Geen idee wat het is, kennen jullie het merk?
- Land Rover Explore. Lijkt een gaaf ding, wel nog weer wat logger dan de S41. Iemand ervaring hiermee?
- Suggesties open!
Welke vragen heb je hier nog over?
Eigenlijk is mijn vraag wat jullie kunnen aanraden voor outdoor/grof gebruik.
Stoot, stof en waterbestendige smartphone.
Wat is je budget?
Geld.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Dagelijkse telefoon.
- Bellen, sms, whattsapp.
- Muziek afspelen.
- Navigatie software voor op de off-road motor (ook enkel GPS bereik) en de hele dag, zonder oplaadmogelijkheid.
- Meerdaagse outdoortochten zonder laad mogelijkheden.
- Werklicht, het zou dan ook fijn zijn om weer een vaste extra knop te hebben om het licht aan te zetten zonder aan het scherm te hoeven komen.
- Wat foto's schieten, ''selfiecamera'' gebruik ik nooit dus hoeft er ook niet op.
Wat heb je zelf al gevonden?
- S41 heb ik momenteel, maar krijgt toch wel heel veel mankementen. Accuduur en robuustheid waren acceptabel.
- X-Cover 4S, ik heb altijd tevreden geweest over de 3, op de accu capaciteit na.
- Ruggear RG655. Geen idee wat het is, kennen jullie het merk?
- Land Rover Explore. Lijkt een gaaf ding, wel nog weer wat logger dan de S41. Iemand ervaring hiermee?
- Suggesties open!
Welke vragen heb je hier nog over?
Eigenlijk is mijn vraag wat jullie kunnen aanraden voor outdoor/grof gebruik.
[ Voor 10% gewijzigd door Erwin P op 16-10-2019 10:22 ]