Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Telenet decoder verantwoordelijk voor defecte HDMI poorten??

Pagina: 1
Acties:
  • 97 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 digicorders van Telenet. Plots vallen met een tussenperiode van enkele maanden mijn 2 HDMI poorten uit van mijn LG tv hetgeen zich vertaalt in beeld maar geen klank. Ik hoor dat dit een gekend probleem is bij LG. Ik koop een Philips. Plots valt na 3 weken ook HDMI poort 1 ook uit. Op een nieuwe tv... ik besluit een dure HDMI kabel (moed der wanhoop) aan te kopen. Zen tijdje gaat dat goed, maar na 8 weken valt ook HDMI poort 2 uit. Andermaal beeld geen klank. Netflix kijken en ik heb heldere klank. Wat logisch is want dat gaat niet over HDMI... Dus de luidsprekers zijn ook niet defect. Ik verwissel even de digicorder met deze van de slaapkamer. Via HDMI 2 blijft de TV geluidloos... wat wijst dat het aan de poort ligt. Waarom blijven deze poorten stukgaan? Gisteren is mijn 3de en laatste poort gesneuveld. TV is 5 maanden oud. Zou de desbetreffende digicorder nu al 2 tv’s op 5,5 maanden gemold hebben? Kan dit??
Bedankt voor jullie feedback en ervaringen! En hopelijk oplossingen...
...

...

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-11 14:59

FeaR

In GoT we trust

Je kan gewoon verder gaan in je vorige topic: HDMI poorten defect door digicorder Telenet?.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.