Ik zoek een laptop, maar weet niet welke geschikt is.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Fotobewerking, online webshop runnen (orders aannemen) en algemene administratie.

Wat is je budget?
Tot €400,-

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, de laptop moet makkelijk mee te nemen zijn, zodat ik vanuit verschillende plekken kan werken.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Merk maakt mij in principe weinig uit, zolang de laptop maar goede prestaties levert.

Verder heb ik geen bijzondere eisen die de laptop nodig heeft. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walker1974
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 10-09 22:24
Wil je een groot of juist een klein scherm? Wat is het maximale gewicht dat je met je mee wilt dragen?

Ik zou in ieder geval voor een steviger behuizing (aluminium of deels aluminium) gaan.
Als je het budget iets verhoogd, kom je uit bij bijvoorbeeld deze: pricewatch: Lenovo ideapad S145-15IWL (81MV00LBMH)

i5, 8Gb 15,6 inch scherm.

[ Voor 38% gewijzigd door Walker1974 op 15-10-2019 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou tweedehands kijken. 400 euro is erg weinig als je wat verder wilt gaan dan foto's bewerken en op Facebook gooien. De LCD's in dergelijke laptops zijn sub-optimaal en de cpu en het RAM-geheugen onderbemeten.

V&A aangeboden: Medion E6421 (fullHD, 6200u, 8gb, 250gg ssd) deze heb ik ook gehad. Zeer mooi scherm. Had de laptop toen aan hem verkocht. De laptop had soms wel een luie pixel volgens hem. Dat zou ik dus even navragen. Tenminste ik vermoed dat het dezelfde laptop is, maar misschien heeft hij nog een andere gekocht.