Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast het standaard office gebruik, multi tournament/cash games poker , Battlefield, wow en red dead redemption
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb net onderdelen besteld nadat ik een aantal berichten had gelezen, ben nu inclusief 2 monitoren iets meer dan €1600,- kwijt, dat vindt ik wel genoeg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hopelijk klopt onderstaand en kan ik het donderdag assembleren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk onderstaand nodig te hebben, maar nadat ik het besteld had begonnen de twijfels toe te slaan.....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken?Dat maakt mij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste zo min als mogelijk geluid maar ga er niet onnodig veel extra geld voor uittrekken.
Ga je overklokken?
Dat verwacht ik niet nodig te hebben voor de games die ik speel
Wat verwacht je van ons?
Past onderstaand of moet ik wat retouren of evt morgen gelijk bellen naar Megeko om te wisselen voordat het verzonden wordt....
Naast het standaard office gebruik, multi tournament/cash games poker , Battlefield, wow en red dead redemption
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb net onderdelen besteld nadat ik een aantal berichten had gelezen, ben nu inclusief 2 monitoren iets meer dan €1600,- kwijt, dat vindt ik wel genoeg
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Hopelijk klopt onderstaand en kan ik het donderdag assembleren
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk onderstaand nodig te hebben, maar nadat ik het besteld had begonnen de twijfels toe te slaan.....
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken?Dat maakt mij niet uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefste zo min als mogelijk geluid maar ga er niet onnodig veel extra geld voor uittrekken.
Ga je overklokken?
Dat verwacht ik niet nodig te hebben voor de games die ik speel
Wat verwacht je van ons?
Past onderstaand of moet ik wat retouren of evt morgen gelijk bellen naar Megeko om te wisselen voordat het verzonden wordt....
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-E Gaming | € 159,05 | € 159,05 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Radeon RX 5700 XT Pulse | € 448,99 | € 448,99 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR600 (without ODD) | € 66,04 | € 66,04 |
| 2 | Monitoren | Asus VG245HE Zwart | € 156,01 | € 312,02 |
| 1 | Ventilatoren | Arctic P12 PWM PST Value Pack (5 stuks), 120mm | € 24,30 | € 24,30 |
| 2 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVGB | € 68,90 | € 137,80 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MasterWatt 550 | € 61,- | € 61,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 204,- | € 204,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.588,20 | ||