Toon posts:

Koelpasta op processor?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag, ik heb een vraag. Ik heb nieuwe PC besteld, koeler voor processor dark rock pro 4! Moet ik koelpasta op processor zetten of is het genoeg als die op koeler is? Ik heb gehoord dat koelpasta all op dark rock pro 4 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GabberPiet
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09 17:42
In de handleiding van de cooler staat dat er al koelpasta is aangebracht dit zou voldoende moeten zijn. Echter
In de reviews hier op Tweakers staat te lezen dat 1 reviewer de pasta karig vond en een ander de pasta al deels uitgehard aantrof.

Je kunt het gokken, of je kunt de oude pasta verwijderen en voor een paar euro een rijstkorreltje nieuwe pasta aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Voor je Ryzen 3700X heb je geen Dark Rock Pro4 nodig ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n9iels
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ik heb een Dark Rock Pro 4 gekocht en die koelpasta gebruikt. Tot dus ver, jaar na aankoop, draait alles nog steeds prima koel. Dus zoals aangegeven even controleren of het niet is uitgehard, zo niet prima te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hackus schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:16:
Voor je Ryzen 3700X heb je geen Dark Rock Pro4 nodig ;)
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:20
Als het al op de koeler zit, dan moet je niet extra toevoegen, want dat gaat averechts werken.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Dat is vet overdreven. de Dark Rock 4 is al ruim voldoende

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Ach ja, ik heb een 2600 en een Dark Rock Pro 4 er op gegooid. Gewoon omdat het kan en het mooi staat.

@Verwijderd Gewoon het plasticje er af halen en hoppa gaan met die banaan. Mocht ooit een keer schoonmaken en nieuwe pasta willen dan kan je dat altijd bij Highflow bestellen. Dan maak je eerst netjes je cpu en koeler schoon en vervolgens een erwtje pasta op de cpu, koeler der weer op en klaar.
Pagina: 1