Helaas heeft mijn Senseo het afgelopen week begeven. Ik ben nu dan ook op zoek naar een nieuw koffieapparaat. Echter, ben ik nu aan het twijfelen of ik niet zou overstappen naar een geheel nieuw apparaat. Oorspronkelijk was het idee om gewoon weer een Senseo te kopen, echter blijf ik koffie van bonen wel de beste koffie vinden. Ik ben nu dan ook langzaam aan gaan kijken aan bonenmachines, maar deze zijn dan ook direct weer een stuk duurder. Een alternatief zou zijn om een apparaat tweedehands aan te schaffen, echter weet ik niet of dat dit een verstandige keuze is als het op koffiemachines aankomt.
Ik zoek een?
Koffiemachine
Wat is je budget?
200 - 400e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Koffie maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb onder meer de DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B gevonden en de Philips 2200 LatteGo, maar ook een aantal gebruikte Siemens modellen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit er vooral mee met de vraag of het verstandig is om zo'n apparaat gebruikt te kopen. Enerzijds weet je natuurlijk nooit wat je krijgt, maar tweedehands scheelt altijd wel ontzettend veel ten opzichte van de nieuwprijs.
Ik zoek een?
Koffiemachine
Wat is je budget?
200 - 400e
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Koffie maken
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb onder meer de DeLonghi Magnifica S ECAM 22.110.B gevonden en de Philips 2200 LatteGo, maar ook een aantal gebruikte Siemens modellen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik zit er vooral mee met de vraag of het verstandig is om zo'n apparaat gebruikt te kopen. Enerzijds weet je natuurlijk nooit wat je krijgt, maar tweedehands scheelt altijd wel ontzettend veel ten opzichte van de nieuwprijs.