Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Mijn chromecast wil niet verbinden met mijn hotspot, in 1e instantie lukt het wel te verbinden en krijg ik een verificatiecode die geaccepteert word, maar vervolgens blijft mijn tablet aangeven dat hij verbinding aan het maken is met wifi.
Op mijn scherm staat dat de chromecast bijna klaar is.

Mijn vraag, kan iemand deze techneut in jip en janneketaal uitleggen wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen? Bvd melle

Relevante software en hardware die ik gebruik
Huawei telefoon, samsung tablet, chromecast op beamer

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Van alles maar kan er helaas niks uit wijs worden

Alle reacties

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ik neem aan dat je de tablet als hotspot hebt ingesteld (?) maar heb je wel een internet verbinding op je tablet ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik, hotspot internet werkt op de tablet. Het vreemde is dat de chromecast wel een achtergrond weergeeft met de tijd. Alleen de tablet verbind niet

Verwijderd

Topicstarter
Nu geeft de tablet aan, dat er een verificatiefout is opgetreden bij de hotspot tijdens het verbinden, terwijl dat niet zo is als ik niet aan het verbinden ben

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Ja, wacht even.... dus je mobiele telefoon is de feitelijke hotspot die internet levert aan je tablet en je probeert dus op je tablet met Google home te verbinden via WiFi met je chromecast ? Of is de Samsung tablet die internet levert aan de mobiele telefoon en probeer je daar via Google home te verbinden met de chromecast ?

Daarnaast is het handig om aan te geven welke Samsung tablet je hebt en welke versie van Android en Google home app je hebt ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross