Wat heb ik nodig om mijn huidige pc te upgraden?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Hallo,

Ik wil mijn huidige game pc upgraden. ik ben van plan om mijn geforce gtx 1060 (3GB) te vervangen voor een 2060 6gb of 2060 super. Ik weet alleen niet veel af van moederborden, voedingen, koelers etc.

Ik gebruik mijn pc voor gaming en autodesk programma's voor mijn studie. Ik weet dat de geforce kaarten niet ondersteunt worden door autodesk maar ik heb nog geen problemen gehad met de 1060 3gb.

Wat moet ik aanpassen in mijn PC en welke videokaart kan ik het beste gebruiken (msi, gigabyte etc etc.?

Erg bedankt!

Ravi

Relevante software en hardware die ik gebruik

Autodesk Revit, Infraworks, AutoCad, Civil3d
Verschillende games

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Je noemt geen budget en je noemt niet wat je nu al hebt, dus het wordt lastig om je te helpen.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker36
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-08 10:34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuus!

Dit zijn de specificaties van mijn computer. Ik heb het programma speccy gebruikt.

CPU: Intelcore i7 @ 3.20 GHz Coffee Lake 14nm Technology
Moederbord: HP8437 (U3E1)
GPU: 3071MB NVIDEA GeForce GTX 1060 3GB (HP)
RAM: 8GB Single-Channel @ 1333MHz

Ik heb een budget van 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:37:
Excuus!

Dit zijn de specificaties van mijn computer. Ik heb het programma speccy gebruikt.

CPU: Intelcore i7 @ 3.20 GHz Coffee Lake 14nm Technology
Moederbord: HP8437 (U3E1)
GPU: 3071MB NVIDEA GeForce GTX 1060 3GB (HP)
RAM: 8GB Single-Channel @ 1333MHz

Ik heb een budget van 700.
Lees even deze twee topics door en pas je topic daar op aan :)

Afgaande op de vreemde namen van je componenten vermoed ik dat het hier om een pre-built pc gaat, klopt dat?
En heb je dit overgetypt of copy-paste gedaan? Kan me haast niet voorstellen dat een partij als HP de naam 'Nvidia' verkeerd spelt..

8GB ram is overigens ook aan de krappe kant.

Maar voor 700 euro kun je een prima systeem zelf samenstellen, kijk eens in de BestBuy Guides voor desktops, staat vast iets leuks tussen.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is inderdaad een pre build PC het gaat om een HP Omen. Ik heb het ook inderdaad overgetypt en ik zal het dus wel verkeerd gespeld hebben 8)7 . Maar bedankt voor je hulp, ik zal de links eens bekijken.
Wintervacht schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 18:43:
[...]

Lees even deze twee topics door en pas je topic daar op aan :)

Afgaande op de vreemde namen van je componenten vermoed ik dat het hier om een pre-built pc gaat, klopt dat?
En heb je dit overgetypt of copy-paste gedaan? Kan me haast niet voorstellen dat een partij als HP de naam 'Nvidia' verkeerd spelt..

8GB ram is overigens ook aan de krappe kant.

Maar voor 700 euro kun je een prima systeem zelf samenstellen, kijk eens in de BestBuy Guides voor desktops, staat vast iets leuks tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lamaa1
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:06
Wat is het wattage van je voeding en wat is de maximale lengte van je videokaart die in je kast past? Beide zijn vaak behoorlijk beperkt.

[ Voor 19% gewijzigd door lamaa1 op 17-10-2019 15:28 ]

Pagina: 1