Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp bij upgrade mijn pc

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views

• JORADORA
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 19-04-2021
Goeie dag,

Ik ben filmmaker van beroep en zit dus veel achter mijn computertje. Nu is mijn pc al redelijk oud en met de kwaliteit video die ik nu film (4k) en dus ook moet editen trekt mijn pctje het niet. Laats al mijn ram geheugen upgegrade naar 16gb maar blijft toch veel vast lopen tijdens het editen. ik heb een asrock b85m pro 4 moederbord en een intelcore 15 4460 haswell CPU. nu wil ik upgrade maar weet niet wat ik moet upgrade om gewoon normaal te kunnen editen met 4k beelden. Iemand tipss? :)

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-09 00:12

millman

6708Mhz @ -185c

Hoi en welkom op tweakers.

Tip 1: Laten we beginnen met de huisregels van tweakers lezen. Het topic staat verkeerd, je geeft 0 informatie over budget, wat je wilt houden van je oude systeem, wat je zelf hebt gedaan en gevonden.. dit Is verplicht als je een 'aankoop advies topic' start.

Ik vermoed dat dit topic snel dicht gaat. Zorg voor eigen inzet!

[ Voor 7% gewijzigd door millman op 15-10-2019 17:04 ]

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:30

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@JORADORA Welkom op Tweakers. Helaas moet ik je eerste topic meteen weer sluiten. Er is helaas van alles mis aan je topic. Je topic staat sowieso in het verkeerde forum. Voor een pc kan je beter terecht in het Desktop Aankoop Advies forum. Daarnaast post je een zeer summiere vraag, je hebt het sjabloon niet gebruikt en we missen de nodige eigen inzet. Check even DAA beleid, want die heb je duidelijk niet doorgenomen. Werk aan de winkel ;).

[ Voor 15% gewijzigd door Microkid op 15-10-2019 17:11 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.