Op dit moment gebruik ik Thunderbird en heb (denk ik) lokale mappen. Want wanneer ik elders via een client mijn mappen toevoeg zie ik niet de mappen die ik in Thunderbird heb aangemaakt. Ik kan de mappen verplaatsen naar map Inbox (in thunderbird), maar ook naar de hoofdmap van mijn gmail account. De mappen structuur blijft, maar zie dit online niet terug.

of dus

Wat ik wil is op de een of andere manier en mij is het tot op heden niet gelukt om mijn huidige structuur als het ware up te loaden / exporteren naar de imap (weet niet of dit zo heet) met de mails die eronder hangen, zodat ik overal dezelfde mappen structuur heb. Nu heb ik al vanaf 2004 zo gewerkt en heb ik mijn online gmail account als backup gehad (dus nooit een mail verwijderd). Daar staan zo'n 20.000 mails in.
Maar met mijn verschillende devices zou het fijn zijn dat ik niet alleen op de pc mijn mail kan ordenen, maar overal en dat het gesynchroniseerd is.
Achteraf had ik veel beter met Imaps kunnen werken, maar nooit gedaan.
Kan dit uberhaupt?
...

of dus

Wat ik wil is op de een of andere manier en mij is het tot op heden niet gelukt om mijn huidige structuur als het ware up te loaden / exporteren naar de imap (weet niet of dit zo heet) met de mails die eronder hangen, zodat ik overal dezelfde mappen structuur heb. Nu heb ik al vanaf 2004 zo gewerkt en heb ik mijn online gmail account als backup gehad (dus nooit een mail verwijderd). Daar staan zo'n 20.000 mails in.
Maar met mijn verschillende devices zou het fijn zijn dat ik niet alleen op de pc mijn mail kan ordenen, maar overal en dat het gesynchroniseerd is.
Achteraf had ik veel beter met Imaps kunnen werken, maar nooit gedaan.
Kan dit uberhaupt?
...