Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• GeximuZ
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 04-11 11:28
Beste,

Ik wou een upgrade kit kopen voor mijn pc, ik ben alleen niet zeker of het bijgeleverde moederbord past in mijn case.

Ik zou deze kit: https://www.megekko.nl/pr...0M-Pro4-Ryzen-5-2600-16GB

In deze kast bouwen: pricewatch: Medion Akoya P5333 H Budget Gaming PC

Het lijkt erop dat het mobo een mini atx is, mijn huidige kast is wel klein maar ik ben niet zeker of dit gaat passen.

Alle reacties

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:42
Dat is een hele goede.

In de handleiding kom ik ook niks tegen.
Beste wat je kan doen is de gaten in je kast bekijken voor het moederbord en die controleren met de gaten in de ASRock B450M-Pro4.

Maar voor safe zou ik kijken naar een andere kast waarvan je zeker weet dat ie past.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Verwijderd

GeximuZ schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 14:10:
Beste,

Ik wou een upgrade kit kopen voor mijn pc, ik ben alleen niet zeker of het bijgeleverde moederbord past in mijn case.

Ik zou deze kit: https://www.megekko.nl/pr...0M-Pro4-Ryzen-5-2600-16GB

In deze kast bouwen: pricewatch: Medion Akoya P5333 H Budget Gaming PC

Het lijkt erop dat het mobo een mini atx is, mijn huidige kast is wel klein maar ik ben niet zeker of dit gaat passen.
Zoek even met google de afmetingen en afstand schroefgaten op van matx, kun je het zo nameten.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:59
Medion maakt gebruik van het mATX formaat maar ik zou het niet doen. De airflow in prebuild kasten is waardeloos en in de meeste gevallen wordt er gebruik gemaakt van een fanduct naar de cpu. Met een nieuwe cpu/moederbord gaat dat niet meer passen en is de koeling helemaal ruk.
Daarbij is de voeding uit zo'n prebuild ook geen aanrader om te blijven gebruiken.

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02:02

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Medion staat bekend om onderdelen te gebruiken die niet in de normale afmetingen zitten of aansluitingen. meten is weten. Voedingen zijn van medion zijn niet aan te raden om weer te gebruiken of met andere onderdelen vaak heel laag tot het minimale waar mee ze het geconfigureerd hebben en van niet hele goeie kwaliteit.

Beter kast heb je al voor een paar tientjes, en voeding ook.

[ Voor 53% gewijzigd door 42dpi op 15-10-2019 17:55 ]

Si vis pacem, para bellum