Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
All-round PC waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Het zal met name gebruikt worden voor gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC zelf (excl. monitor en andere hardware) 700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst. Ingebouwde Wi-Fi + Optische drive niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van alle reviews die ik heb gelezen en dit in vergelijking met mijn budget kom ik uit op een Ryzen 5 2600 build met een RX 580 8GB grafische kaart. Ik sta uiteraard open voor andere suggesties/ tips. (De reden van mijn post
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In principe wil ik de best presterende gaming PC met een budget van 700 euro.
Ga je overklokken?
Voorlopig niet. Andere cooler is volgens mij daarom nog niet nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb met mijn enigszins beperkte kennis research gedaan naar onderstaande build en voor zo ver ik kan zien is dit een goede budget build die bij mij wensen en budget past.
Mijn vraag aan jullie is; hebben jullie nog tips/opmerking op onderstaande lijst. Wat kan er nog beter? Ook zou ik graag willen dat iemand met wat meer ervaring in het bouwen van PC kijkt naar deze lijst en controleert of alles goed compatibel is e.d. Heb ik iets over het hoofd gezien?
-Is dit de beste RX 580 8GB GPU? Deze leek mij ook goed: Sapphire Radeon RX 580 8GB NITRO+.
-Is 16GB aan RAM overkill?
Vriendelijk bedankt!
All-round PC waar ik de komende jaren mee vooruit kan. Het zal met name gebruikt worden voor gaming.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De PC zelf (excl. monitor en andere hardware) 700,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaande lijst. Ingebouwde Wi-Fi + Optische drive niet nodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Op basis van alle reviews die ik heb gelezen en dit in vergelijking met mijn budget kom ik uit op een Ryzen 5 2600 build met een RX 580 8GB grafische kaart. Ik sta uiteraard open voor andere suggesties/ tips. (De reden van mijn post
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
In principe wil ik de best presterende gaming PC met een budget van 700 euro.
Ga je overklokken?
Voorlopig niet. Andere cooler is volgens mij daarom nog niet nodig.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb met mijn enigszins beperkte kennis research gedaan naar onderstaande build en voor zo ver ik kan zien is dit een goede budget build die bij mij wensen en budget past.
Mijn vraag aan jullie is; hebben jullie nog tips/opmerking op onderstaande lijst. Wat kan er nog beter? Ook zou ik graag willen dat iemand met wat meer ervaring in het bouwen van PC kijkt naar deze lijst en controleert of alles goed compatibel is e.d. Heb ik iets over het hoofd gezien?
-Is dit de beste RX 580 8GB GPU? Deze leek mij ook goed: Sapphire Radeon RX 580 8GB NITRO+.
-Is 16GB aan RAM overkill?
Vriendelijk bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 126,- | € 126,- |
1 | Moederborden | MSI B450M Pro-M2 | € 77,12 | € 77,12 |
1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 580 ARMOR 8G OC | € 199,- | € 199,- |
1 | Behuizingen | Corsair Carbide 100R Silent Edition | € 56,- | € 56,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 78,- | € 78,- |
1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 65,99 | € 65,99 |
1 | Solid state drives | Kingston A1000 480GB | € 64,14 | € 64,14 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 666,25 |