Ik heb op dit moment T-Mobile 4G voor thuis. Reden regelmatig gingen ze hier of door de
Ziggo coax of door de glasvezel kabel heen.
Heb het nu bijna 2 jaar , ben zeer tevreden maar een maar...
Het is unlimited, elke maand heb je standaard 105GB, daarna moet je opwaarderen (gratis) met
steeds 2 Gb . Als ik door de bundel heen ben krijg je de volgende dag weer 5GB
Dat is dus mijn maar.
Heb gezocht , maar heb het antwoord niet kunnen vinden.
Weet iemand een 4G alternatief, waarbij ik dit niet steeds heen aanvuller aan hoef te klikken.
Er is helaas geen auto aanvuller app oid. Het is dus niet zo dat ik honderden GB per maand verstook.
Maar het zou fijn zijn, dat ik mn Switch games eens kan downloaden, wat updates met mn pc kan doen Tevens werk ik veel in de cloud (Google Drive, voor mn bestanden en foto en videos en dergelijke). 's Avonds kijken we vaak naar wat series op Netflix, met af en toe in het weekend een huurfilm.
Mn kinderen zijn de verbinding nodig voor huiswerk, beetje internetten en Youtube.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Ziggo coax of door de glasvezel kabel heen.
Heb het nu bijna 2 jaar , ben zeer tevreden maar een maar...
Het is unlimited, elke maand heb je standaard 105GB, daarna moet je opwaarderen (gratis) met
steeds 2 Gb . Als ik door de bundel heen ben krijg je de volgende dag weer 5GB
Dat is dus mijn maar.
Heb gezocht , maar heb het antwoord niet kunnen vinden.
Weet iemand een 4G alternatief, waarbij ik dit niet steeds heen aanvuller aan hoef te klikken.
Er is helaas geen auto aanvuller app oid. Het is dus niet zo dat ik honderden GB per maand verstook.
Maar het zou fijn zijn, dat ik mn Switch games eens kan downloaden, wat updates met mn pc kan doen Tevens werk ik veel in de cloud (Google Drive, voor mn bestanden en foto en videos en dergelijke). 's Avonds kijken we vaak naar wat series op Netflix, met af en toe in het weekend een huurfilm.
Mn kinderen zijn de verbinding nodig voor huiswerk, beetje internetten en Youtube.
Alvast bedankt voor het meedenken!