Toon posts:

Agfa vs. Epson scanners

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit te twijfelen tussen de Agfa Snapscan e42 of de Epson Perfection 1240U.

Heeft iemand ervaring met (een van) beide?

• The Jester
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-11-2024

The Jester

The fool escaped from paradise

Neem de Epson!
In alle grote tests van o.a. C'T (Computer'Techniek!). komen de Epsons er als beste uit.
Bovendien heb ik zelf erg goede ervaring vwb service van Epson (c.q. Akam/Ebic). Altijd snel, goed en gratis!

Komt nog bij, dat i.c.m. een Epson printer je heel gemakkelijk de scanner en printer op elkaar af kunt stemmen.

As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...

Verwijderd

Ik weet niet waarvoor je hem wilt gaan gebruiken, maar onder fotografen was de Epson 1200 (de voorganger van de 1240U) legendarisch. Ook de 1240U heeft uit die kringen hele goede recensies gehad. Agfa is ook wel goed, maar hun naam danken ze aan de veel duurdere professionele lijn.
Ik zou zeggen, bekijk eens wat links op deze pagina: http://www.ekdahl.org/digital2.htm#Scanners

Verwijderd

Ik heb vorige week de e40 van Agfa gekocht en ik moet eerlijk zeggen, ik kan geen verschil ontdekken tussen origineel en kopie na het uitprinten op mijn HP 930c. Dus ben erg tevreden over Agfa. (heeft me overigens maar f 333 gekost.)