Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCarren
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 23-03-2024
Hai,
Ik denk dat ik de WiFi adapter AX200 wil kopen, maar ik kan nergens vinden of het inclusief een antenne is omdat ik geen foto’s Ervan van heb gezien. Nergens kan ik een antwoord vinden, niet op de site van Intel, niks via tweakers en geen handige resultaten op Google. Weet iemand of de antenne die ws op de plek een pci bracket komt te zitten er bij zit? Of moet ik die los kopen ergens?
Dank.

Beste antwoord (via McCarren op 17-10-2019 11:12)

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:08
Standaard is dit zonder Antenne en zonder adapter/bracket. Deze zal je los moeten kopen.
( ben zelf nooit tegen gekomen, behalve als het specifiek gemeld staat )

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:08
Standaard is dit zonder Antenne en zonder adapter/bracket. Deze zal je los moeten kopen.
( ben zelf nooit tegen gekomen, behalve als het specifiek gemeld staat )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Enne, dit is AZ, niet een gedeelte voor tech.

AZ >>> NT

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:52

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@McCarren verder heb ik je titel nog even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:41

lier

MikroTik nerd

Misschien kan je het aan @Pachango Boy vragen? Die heeft hem geïnstalleerd in zijn laptop.

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Thanks voor de bump @lier

Hier was inderdaad geen antenne bijgeleverd. Maar je upgrade een bestaande laptop, dan zitten deze er al ingebouwd. Ik had zelfs het geluk dat er bij mij twee paar waren ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCarren
@Pachango Boy @lier Ja, dan weet ik tenminste wat ik krijg, thx. en het is voor een nieuwe PC trouwens, als het voor een laptop was dan zouden deze er al in zitten natuurlijk ja. bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCarren
trouwens, nu we hier toch zijn, ik kan nu ook niet een fatsoenlijke antenne vinden, ik wil graag een die dan een PCI bracket opneemt en daar antennes aan, 5GHz. kan iemand dat voor mij vinden? want mij lukt het niet. bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pachango Boy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-04 11:56
Sorry geen ervaring met die antennes. Maar ben je in een desktop niet beter af met zon variant ?

pricewatch: Asus PCE-AC68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCarren
@Pachango Boy eigenlijk wel, maar mijn budget is eigenlijk op en de standalone intel adapters zijn veel goedkoper en sneller (nieuwe netwerk standaard) maar ik heb nogsteeds niks gevonden dus i guess so.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Dan kun je ook eventueel nog op AliExpress e.d. kijken, staan aardig wat AX200 desktop kitjes op.
Pagina: 1