Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, met name RDR2 die volgende maand uitkomt wil op 1440 spelen. High is goed, Ultra is leuk maar niet noodzakelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD van 256 voor extra opslag, beeldschermen, tobo, muis etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie systeem beneden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem onder load mag hoorbaar zijn, maar niet luid. Ongeveer fluisteren niveau. Ik gebruik geen headset dus hoe stiller hoe beter.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Zie vragen hieronder. Extra controle op compatibiliteit van de onderdelen.
1. Moederbord is niet meer leverbaar, ik zoek een geschikt moederbord waarbij de BIOS AMD 3xxx series reeds ondersteunt. Ik heb geen 2xxx serie om mee te kunnen upgraden. Aangepast naar ander model.
2. Ik bestel de boxed variant van de R5 3600 en de Cooler Master Hyper 212 EVO. Is de boxed variant voldoende? Ik deze wel stil onder load?
3. Het geheugen: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB Is de snelheid goed? Verleden was Ryzen erg picky qua geheugen.
4. Voeding van 450Watt moet voldoende zijn toch?
5. Kan ik ergens op besparen zonder in te leveren op kwaliteit?
6 Als ik het goed zie heeft de case een SSD bracket achter de mobo tray. Zie ik dat goed?
Vooral gamen, met name RDR2 die volgende maand uitkomt wil op 1440 spelen. High is goed, Ultra is leuk maar niet noodzakelijk.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD van 256 voor extra opslag, beeldschermen, tobo, muis etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie systeem beneden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem onder load mag hoorbaar zijn, maar niet luid. Ongeveer fluisteren niveau. Ik gebruik geen headset dus hoe stiller hoe beter.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?[i]
Zie vragen hieronder. Extra controle op compatibiliteit van de onderdelen.
1. Moederbord is niet meer leverbaar, ik zoek een geschikt moederbord waarbij de BIOS AMD 3xxx series reeds ondersteunt. Ik heb geen 2xxx serie om mee te kunnen upgraden. Aangepast naar ander model.
2. Ik bestel de boxed variant van de R5 3600 en de Cooler Master Hyper 212 EVO. Is de boxed variant voldoende? Ik deze wel stil onder load?
3. Het geheugen: G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB Is de snelheid goed? Verleden was Ryzen erg picky qua geheugen.
4. Voeding van 450Watt moet voldoende zijn toch?
5. Kan ik ergens op besparen zonder in te leveren op kwaliteit?
6 Als ik het goed zie heeft de case een SSD bracket achter de mobo tray. Zie ik dat goed?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar Max | € 100,50 | € 100,50 |
| 1 | Videokaarten | Powercolor Red Dragon Radeon RX 5700 | € 379,90 | € 379,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define S | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 28,45 | € 28,45 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 73,- | € 73,- |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 105,50 | € 105,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.018,20 | ||
[ Voor 12% gewijzigd door Loev op 15-10-2019 11:29 ]