MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Temp beveiliging? Je bedoeld zeker de Fan check.
Om temp beveiliging te gebruiken heb je toch 3rd party software nodig?
Om temp beveiliging te gebruiken heb je toch 3rd party software nodig?
Op veel moederborden kun je de max temperatuur instellen van de cpu bv van 30 tot 60 graden. Op de Abit KT7 heb ik dat nergens kunnen instellen...
Ik vraag me af of er zo'n beveiliging bij de KT7 inzit en of die hoger is in te stellen..
Een AMD cpu mag toch wel hoger dan 65 graden.
Ik vraag me af of er zo'n beveiliging bij de KT7 inzit en of die hoger is in te stellen..
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Als hij vast loopt is het NIET de tempbeveiliging... dan zou hij namelijk uitgeschakeld worden...Op dinsdag 31 juli 2001 14:18 schreef psychotic het volgende:
Op veel moederborden kun je de max temperatuur instellen van de cpu bv van 30 tot 60 graden. Op de Abit KT7 heb ik dat nergens kunnen instellen...
Verder heeft de KT7 ook helemaal geen tempbeveiliging
Ik denk dat je je CPU gewoon te hoog ge-OC't hebt
(Duron's mogen btw veel heter worden dan 65graden, 90 graden zouden ze zelfs nog moeten overleven)
Verwijderd
bij je bord zit een tooltje om je cpu temp te monitoren.....dan weet je het zeker.
dit bord heeft wel een oververhiiting beveiliging, maar sou dan echt uit moeten gaan, niet hangen. ik had dit en toen bleek de temps sensor kapot te zijn zodat ie er ten onrecht mee kapte
dit bord heeft wel een oververhiiting beveiliging, maar sou dan echt uit moeten gaan, niet hangen. ik had dit en toen bleek de temps sensor kapot te zijn zodat ie er ten onrecht mee kapte
Verwijderd
Ik zit hier met een KT7-RAID.
Ik weet ook echt van geen temp beveiliging hoor.
Nog nooit wat van gehoord.
Njet dus.
Njet dus.
Ik heb een KT7, en heb nog nooit van een temperatuur beveiliging gehoord. Bestaat inderdaad nietOp dinsdag 31 juli 2001 15:18 schreef Hooi het volgende:
Ik zit hier met een KT7-RAID.
Njet dus.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
welles!, nietes!, welles, nietes,
op voorhand dan maar....op mijn plank zit ie wel, einde welles nietes

edit, het spijt me................ik heb het over de K7T.....die van MSI..........OEPS!!!!!
sowwwy............
op voorhand dan maar....op mijn plank zit ie wel, einde welles nietes
edit, het spijt me................ik heb het over de K7T.....die van MSI..........OEPS!!!!!
sowwwy............
OK, duidelijk, geen temp beveiliging dus 
Thanx...
Thanx...
Pagina: 1