Dames en Heren,
Helaas heeft mijn pc de geest gegeven en heb ik besloten om een nieuwe te configureren i.p.v. deze te reanimeren.
Mijn Computer gebruik ik voornamelijk voor kantoor werkzaamheden (RDP sessies, browsen, scripten en af en toe een VM draaien) daarnaast wil ik af en toe nog wel eens spelletje spelen. Denk dan aan COD MW2, Assasins creed black flag of een ouderwets potje Urban Terror.
Dit is wat ik tot nu toe heb bedacht:
Ik ga de PC gebruiken met deze randappartuur: (Los van muis en keyboard)
Nu vroeg ik mij af of het verstandig is de computer rechtstreeks op de monitoren aan te sluiten of haalt het niet dat ik de monitoren aan het dockingstation koppel en het dockingstation aan mijn PC? Ik kan mij herinner dat vroeger bij monitoren over USB de grafische kaart maar beperkt gebruikt werd. Ik werk af ten toe met mijn laptop en dan vind ik het wel makkelijk dat ik alleen het dockingstation aan mijn laptop hoef te koppelen.
Helaas heeft mijn pc de geest gegeven en heb ik besloten om een nieuwe te configureren i.p.v. deze te reanimeren.
Mijn Computer gebruik ik voornamelijk voor kantoor werkzaamheden (RDP sessies, browsen, scripten en af en toe een VM draaien) daarnaast wil ik af en toe nog wel eens spelletje spelen. Denk dan aan COD MW2, Assasins creed black flag of een ouderwets potje Urban Terror.
Dit is wat ik tot nu toe heb bedacht:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B450M-A | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid Lite 120 | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 550W | € 98,05 | € 98,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 107,95 | € 107,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 773,75 | ||
Ik ga de PC gebruiken met deze randappartuur: (Los van muis en keyboard)
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Webcams | Logitech HD Pro Webcam C920 | € 61,90 | € 61,90 |
| 3 | Monitoren | HP Z24nf G2 (1JS07AT) Zwart | € 197,- | € 591,- |
| 1 | Docking stations | HP USB-C Dock G4 | € 122,01 | € 122,01 |
| 1 | Muurbeugels | Arctic Z3 Pro | € 156,07 | € 156,07 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 930,98 | ||
Nu vroeg ik mij af of het verstandig is de computer rechtstreeks op de monitoren aan te sluiten of haalt het niet dat ik de monitoren aan het dockingstation koppel en het dockingstation aan mijn PC? Ik kan mij herinner dat vroeger bij monitoren over USB de grafische kaart maar beperkt gebruikt werd. Ik werk af ten toe met mijn laptop en dan vind ik het wel makkelijk dat ik alleen het dockingstation aan mijn laptop hoef te koppelen.