Borg festival onterecht ingehouden

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• JDV808
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 03-12 09:20
Mijn probleem
2 maanden terug hebben wij met een groep van 6 personen een weekend decibel outdoor weekend festival gehad. Wij verbleven hier in een safaritent die wij volgens de regels hebben behandeld en netter hebben afgeleverd dan dat wij deze opgeleverd kregen. Wij zouden onze borg €200 binnen 2-3 weken terugkrijgen. Dit gebeurde niet dus hebben wij een aantal mails gestuurd met de vraag waarom het zo lang duurde. Hier kregen wij veel vreemde antwoorden op met allemaal rare theorieën waarvan niks bleek te kloppen. Nu 2 maanden later nog steeds zonder borg. Krijg ik een mail dat er gerookt is in de tent en wij hierdoor onze borg niet ontvangen hebben. Hier zou telefonisch met ons over zijn gesproken. Waar geen sprake van is. Wij hebben vanzelfsprekend niet in de tent gerookt, en er is ook geen contact met ons geweest. Als ik b2s(het bedrijf achter het festival) bel worden wij constant verwezen naar de mail waarin ik dus alleen maar leugens toegestuurd krijg.

Mijn vraag
Wat kan ik doen en welke rechten heb ik?

Beste antwoord (via JDV808 op 15-10-2019 09:19)

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:38
Het is sowieso aan de organisatie om te bewijzen dat het gehuurde niet netjes retour is gekomen. Zij eisen immers de borg op. Wie eist, die bewijst.

Hebben zij een oplevering gedaan samen met jullie voor vertrek en is daar een proces verbaal over gemaakt? Zo niet, dan zal e.e.a. zeer lastig te bewijzen zijn voor ze. Vanaf het moment dat jullie de tent verlaten is deze weer onder de verantwoordelijkheid van de verhuurder gekomen. Wat daarna met het verhuurde gebeurt van buiten jullie beïnvloeding en verantwoordelijkheid.

Stel ze per aangetekende brief (belangrijk voor je bewijslast) in gebreke geeft ze nog eenmaal een redelijke termijn voor restitutie van de borg. Eis daarnaast kopieën van het bewijs dat ze denken te hebben op. Daaruit moet natuurlijk ook zonder twijfel uit blijken dat het om a.) jullie tent gaat en b.) Over de periode gaat waarin jullie deze gehuurd hebben. De bewijslast ligt in beginsel bij hun, niet bij jou. Al zou ik zeker aanraden om altijd wat foto's te maken van hoe je iets achter laat (just in case).

Reageren ze niet, of niet voldoende. Schakel dan een incasso bureau in om je gelijk te halen. Meld dit ook in je aangetekende brief dat je dit gaat doen en dat alle kosten op hun verhaald gaan worden.

Alle reacties

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Aangetekende brief sturen waarbij je per direct de 200,- terugvordert en anders bewijs van slechte oplevering zo niet dat je andere stappen onderneemt

(Als ze de borg niet willen terug uitkeren moeten ze bewijs hebben anders heb je het volle recht op teruggave)

De stappen vul zelf aan, review/incassobureau/rechtsbijstand

[ Voor 34% gewijzigd door 42dpi op 15-10-2019 00:26 ]

Si vis pacem, para bellum

• JDV808
42dpi schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:21:
Aangetekende brief sturen waarbij je per direct de 200,- terugvordert en anders bewijs van slechte oplevering zo niet dat je andere stappen onderneemt

(Als ze de borg niet willen terug uitkeren moeten ze bewijs hebben anders heb je het volle recht op teruggave)

De stappen vul zelf aan, review/incassobureau/rechtsbijstand
Dank voor de snelle reactie. Ik had al gehoopt dat ik hier echt op zou hebben. Aangezien ze ook pas na 2 maanden ineens met dit verhaal komen en vermelden dat zij contact met ons hebben gehad telefonisch wat ze niet kunnen bewijzen omdat dit niet is gebeurd dacht ik al dat wij volledig in ons recht stonden maar kon weinig erover vinden. Ik zal morgen even mijn mail afwachten mocht ik dan nog geen nuttig antwoord hebben zal ik een aangetekende brief sturen. Mocht het eventueel tot een incasso komen zitten daar voor ons als huurders ook kosten aan?

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:45

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

JDV808 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 00:31:
[...]

Dank voor de snelle reactie. Ik had al gehoopt dat ik hier echt op zou hebben. Aangezien ze ook pas na 2 maanden ineens met dit verhaal komen en vermelden dat zij contact met ons hebben gehad telefonisch wat ze niet kunnen bewijzen omdat dit niet is gebeurd dacht ik al dat wij volledig in ons recht stonden maar kon weinig erover vinden. Ik zal morgen even mijn mail afwachten mocht ik dan nog geen nuttig antwoord hebben zal ik een aangetekende brief sturen. Mocht het eventueel tot een incasso komen zitten daar voor ons als huurders ook kosten aan?
Incassobureau's verhalen bijna altijd hun kosten bij de tegenpartij (incassobureau mag wel naar eigen inzien een zaak weigeren of aannemen) Verzamel zoveel mogelijk bewijs, ook foto's van tijdens het festival met de tent, de mails en telefoongesprekken. Foto's zullen meer zeggen dan woord van.

Dan nog hamer er op bij de tent verhuurder dat ze bewijs moeten leveren van het gene dat ze beweren. En het maakt niet uit dat ze zeggen dat het nu te laat is dan hadden ze dat maar toen moeten vastleggen. (had je overigens ook zelf moeten doen documenteer altijd wat je huurt vooraf en achteraf)

Geen bewijs dan kunnen en mogen ze ook niks beweren.

[ Voor 21% gewijzigd door 42dpi op 15-10-2019 01:07 ]

Si vis pacem, para bellum

• JDV808
42dpi schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 01:02:
[...]

Incassobureau's verhalen bijna altijd hun kosten bij de tegenpartij (incassobureau mag wel naar eigen inzien een zaak weigeren of aannemen) Verzamel zoveel mogelijk bewijs, ook foto's van tijdens het festival met de tent, de mails en telefoongesprekken. Foto's zullen meer zeggen dan woord van.

Dan nog hamer er op bij de tent verhuurder dat ze bewijs moeten leveren van het gene dat ze beweren. En het maakt niet uit dat ze zeggen dat het nu te laat is dan hadden ze dat maar toen moeten vastleggen. (had je overigens ook zelf moeten doen documenteer altijd wat je huurt vooraf en achteraf)

Geen bewijs dan kunnen en mogen ze ook niks beweren.
Ik heb foto's en video's gemaakt van de tent bij aanvang. Maar de bewering roken is natuurlijk lastig te zien op fotos.

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:15
Hebben zij en jij het over dezelfde tent? Ik kan mij voorstellen dat jullie tent niet de enige was die dat weekeinde verhuurd was.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:52
nachtnet schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:48:
Hebben zij en jij het over dezelfde tent? Ik kan mij voorstellen dat jullie tent niet de enige was die dat weekeinde verhuurd was.
Precies dit.. hoe weten zij nu nog welke tent van julile was.. twee maanden later.
Heel vreemd verhaal vanuit b2s en eigenlijk ook onnodig (indien echt onterecht want het blifjt natuulijk een beetje jullie woord tegen dat van hen.. altijd lastig in zo'n situatie)

*sowieso

• JDV808
DonJunior schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:55:
[...]

Precies dit.. hoe weten zij nu nog welke tent van julile was.. twee maanden later.
Heel vreemd verhaal vanuit b2s en eigenlijk ook onnodig (indien echt onterecht want het blifjt natuulijk een beetje jullie woord tegen dat van hen.. altijd lastig in zo'n situatie)
Ik heb foto's van onze tent gestuurd en het formulier van onze tickets waar ook het nummer van onze tent op staat. En zoals ik had vermeld heb ik foto's en video's van de tent gemaakt van alles wat defect was bij aankomst. Ook is er een monteur langs geweest tijdens ons verblijf voor een defect toilet. Deze zal ook kunnen bevestigen dat het bij ons binnen netjes was en er niet inde tent gerookt werd.

• JDV808
nachtnet schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:48:
Dat klopt er waren natuurlijk tientallen tenten verhuurd dat weekend. Maar hun zullen ook ongetwijfeld een register hebben waarin vermeld staat welke tent bij wie hoorde.

Verwijderd

JDV808 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 07:00:
[...]

Ik heb foto's en video's gemaakt van de tent bij aanvang. Maar de bewering roken is natuurlijk lastig te zien op fotos.
Die bewering zal de organisatie dan ook moeten bewijzen. Je kunt niet bewijzen dat je iets niet gedaan hebt.

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
JDV808 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 08:27:
[...]

Deze zal ook kunnen bevestigen dat het bij ons binnen netjes was en er niet inde tent gerookt werd.
Dat denk ik niet, het zou me verbazen als deze persoon na twee maanden überhaupt nog weet dat hij bij jullie iets heeft moeten repareren...

Acties:
  • Beste antwoord

• TLer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:38
Het is sowieso aan de organisatie om te bewijzen dat het gehuurde niet netjes retour is gekomen. Zij eisen immers de borg op. Wie eist, die bewijst.

Hebben zij een oplevering gedaan samen met jullie voor vertrek en is daar een proces verbaal over gemaakt? Zo niet, dan zal e.e.a. zeer lastig te bewijzen zijn voor ze. Vanaf het moment dat jullie de tent verlaten is deze weer onder de verantwoordelijkheid van de verhuurder gekomen. Wat daarna met het verhuurde gebeurt van buiten jullie beïnvloeding en verantwoordelijkheid.

Stel ze per aangetekende brief (belangrijk voor je bewijslast) in gebreke geeft ze nog eenmaal een redelijke termijn voor restitutie van de borg. Eis daarnaast kopieën van het bewijs dat ze denken te hebben op. Daaruit moet natuurlijk ook zonder twijfel uit blijken dat het om a.) jullie tent gaat en b.) Over de periode gaat waarin jullie deze gehuurd hebben. De bewijslast ligt in beginsel bij hun, niet bij jou. Al zou ik zeker aanraden om altijd wat foto's te maken van hoe je iets achter laat (just in case).

Reageren ze niet, of niet voldoende. Schakel dan een incasso bureau in om je gelijk te halen. Meld dit ook in je aangetekende brief dat je dit gaat doen en dat alle kosten op hun verhaald gaan worden.

Verwijderd

succes met vechten tegen b2s dit spelletje flikken ze wel meer

• Travelan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-12 23:20
Succes! We horen graag hoe het afloopt...

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:08
42dpi schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 01:02:
[...]

Incassobureau's verhalen bijna altijd hun kosten bij de tegenpartij (incassobureau mag wel naar eigen inzien een zaak weigeren of aannemen)
Als dat dus niet lukt om wat voor reden dan ook (kale kip, afzien van rechtszaak of betwiste vordering o.i.d.). ben jij dus opdrachtgever en mag dus het incassobureau betalen. Bedenk dit dus even vooraf of dit handig is.

Een paar jaar terug ook wel eens tegen een verkeerde verhuurder aangelopen die de borg als onderdeel van zijn verdienmodel zag. Uiteindelijk een paar boze brieven verstuurd (exact het zelfde wat een incassobureau kan doen) en het verlies genomen. Voor een paar honderd euro ga je niet procederen en dat wist de verhuurder natuurlijk ook. Wat ook meespeelde: Wat we wel kondern achterhalen van de verhuurder blonk niet uit in financiële daadkracht.

[ Voor 3% gewijzigd door Ikke_niet op 15-10-2019 10:06 ]

Verwijderd

Ikke_niet schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:04:
Voor een paar honderd euro ga je niet procederen en dat wist de verhuurder natuurlijk ook.
Waarom niet? Als jij een tandartsrekening à €25 niet betaalt krijg je ook een incassobureau op je dak en, als je maar lang genoeg wacht, een rechtszaak aan je broek.

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:12
Ik heb op een ander forum bijna het zelfde verhaal gelezen alleen dan met een chalet. Ik krijg een beetje het idee dat dit gewoon extra inkomsten zijn.

Bron: Post van RomanAnthony https://hardtraxx.com/fee...varenbeek-t65447-550.html

iRacing Profiel

• JDV808
SkullboyNL schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:20:
Ik heb op een ander forum bijna het zelfde verhaal gelezen alleen dan met een chalet. Ik krijg een beetje het idee dat dit gewoon extra inkomsten zijn.

Bron: Post van RomanAnthony https://hardtraxx.com/fee...varenbeek-t65447-550.html
Bedankt dit had ik nog niet gevonden en kan ik misschien wel gebruiken als hulp bij dit probleem.

• JDV808
Ik zal laten horen hoe dit afloopt. Mochten er meerdere gedupeerden zijn die dit toevallig lezen. Reageer dan alstublieft dan kunnen we dit met zijn allen oplossen.

• Ikke_niet
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:08
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 10:18:
[...]

Waarom niet? Als jij een tandartsrekening à €25 niet betaalt krijg je ook een incassobureau op je dak en, als je maar lang genoeg wacht, een rechtszaak aan je broek.
Tel de kosten maar eens bij elkaar op, advies in winnen, griffierskosten en je eigen tijd tegenover het risico dat niet de gehele vordering wordt toegewezen en de persoon het kan betalen.

Dan heb ik het nog niet eens over advocaat kosten en tegenspartelende tegenpartijen die zand in de machine strooien.

Daarbij als de rechter jouw gelijk geeft wordt de tegenpartij veroordeeld tot het betalen van de juridische kosten, Dit zijn echter standard bedragen die de daadwerkelijke kosten vaak niet dekken.

Het kent dus wat mitsen en maren. Waarbij het de vraag is hoe zwaar jij je eigen principes laat wegen en die kunnen prijzig zijn.

Een niet betaalde tandarts rekening is natuurlijk wel een hamerstuk bij de rechter.

Verwijderd

Ikke_niet schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 11:38:
[...]

Tel de kosten maar eens bij elkaar op, advies in winnen, griffierskosten en je eigen tijd tegenover het risico dat niet de gehele vordering wordt toegewezen en de persoon het kan betalen.
Die kosten vallen reuze mee. Bovendien worden de kosten van een rechtszaak sinds 2019 ruimer vergoed dan voorheen. Ook is het nogal afhankelijk van wat je verdient en of je eventueel recht hebt op bijzondere bijstand van je gemeente voor de griffiekosten.

De organisatie claimt dat TS gerookt heeft in de tent en zij zullen dat dus voor de rechtbank moeten bewijzen. TS weet zelf of dit waar is of niet. Als TS er zeker van is dat het niet zo is, heeft hij gewoon recht op de hele borgsom terug dus loopt hij niet het risico dat hij niet de gehele vordering krijgt toegewezen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2019 11:48 ]

• JDV808
Ik wacht eerst even af of b2s nog met een goede oplossing komt. Mochten zij het netjes afhandelen dan is het natuurlijk opgelost. Mochten ze weer met foutieve verhalen komen over ons dan zal ik ook een aantal social media platformen hierbij betrekken. Ben namelijk zeer benieuwd hoeveel festivalbezoekers dit is overkomen. Ik ben vergeten te melden dat ik natuurlijk alle mails heb van 2 maanden lang waarin ze onder andere ook beweerd hebben dat ze de borgsom waarschijnlijk naar verkeerde hebben overgemaakt en allemaal verschillende verhalen. Het is natuurlijk vreemd dat na 2 maanden ineens beweerd word dat er is gerookt.

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-12 13:05
@JDV808 Wil je voortaan je posts combineren ipv onder elkaar te dubbelposten? Dank u.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Verwijderd

Ik denk dat ze het bij allemaal doen, hopende op makkelijk 200 euro te verdienen.

• JDV808
Verwijderd schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:58:
Ik denk dat ze het bij allemaal doen, hopende op makkelijk 200 euro te verdienen.
Helaas zijn ze dan bij mij verkeerd bezig. Zo'n weekend naar het festival is duur genoeg. En als je dan netjes omgaat met de spullen zoals dat hoort wil je ook graag je borg terug.

Verwijderd

JDV808 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:02:
[...]

Helaas zijn ze dan bij mij verkeerd bezig. Zo'n weekend naar het festival is duur genoeg. En als je dan netjes omgaat met de spullen zoals dat hoort wil je ook graag je borg terug.
Je voordeel, je staat nu al op hit 7 bij google als je zoekt op b2s borg.

Ik zou ze ook op twitter even onderspammen. facebook hebben ze ook. En instagram ook.

Plaats je er een foto bij en zet je eronder. Volgens mij was de tentjes netjes na oplevering oid. Misschien iets cynischer brengen. Maar eerst een aangetekende brief.

Verwijderd

deze gaan we even volgen ben benieuwd wie de langste adem heeft ...

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 21:49
Roken, dat kan je zien of ruiken. Ruiken ja succes b2s dat verlies je. Zien, prima laat maar zien met fotos recent nadat jij deze in jouw bezit had dat jij iets van schade dan hebt veroorzaakt.

Moet je ook niet iets ondertekenen als je de boel inlevert? Heeft b2s op dat moment dan geen controle plicht?

Neem de oude videotheek als voorbeeld. Jij bracht hem terug dan werd altijd de achterkant bekeken op krassen enz. Zat er een kras op dan kon er wat gezegd worden. Maar je kan niet als eigenaar van de dvd een week later aankomen met : ja ik heb vorige week een kras gezien en je
Mag betalen.

How are you doing?

• JDV808
stftweaker schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 00:17:
Roken, dat kan je zien of ruiken. Ruiken ja succes b2s dat verlies je. Zien, prima laat maar zien met fotos recent nadat jij deze in jouw bezit had dat jij iets van schade dan hebt veroorzaakt.

Moet je ook niet iets ondertekenen als je de boel inlevert? Heeft b2s op dat moment dan geen controle plicht?

Neem de oude videotheek als voorbeeld. Jij bracht hem terug dan werd altijd de achterkant bekeken op krassen enz. Zat er een kras op dan kon er wat gezegd worden. Maar je kan niet als eigenaar van de dvd een week later aankomen met : ja ik heb vorige week een kras gezien en je
Mag betalen.
We hebben niks ondertekend bij het vertrekken en zij hebben toen ook geen controle verricht inderdaad. Ik wacht vandaag af of ik reactie krijg nog maar ik ben bang van niet. Dan stuur ik morgen mijn aangetekende brief. Is er een bepaalde minimale periode die ik hun de tijd moet geven om te reageren?

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 01-12 21:49
JDV808 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:35:
[...]

We hebben niks ondertekend bij het vertrekken en zij hebben toen ook geen controle verricht inderdaad. Ik wacht vandaag af of ik reactie krijg nog maar ik ben bang van niet. Dan stuur ik morgen mijn aangetekende brief. Is er een bepaalde minimale periode die ik hun de tijd moet geven om te reageren?
Wat zeggen hun procedures hierover? Normaal als je een klacht indient en dat doe je dan ook formeel bij deze. Dan geldt daar vaak een termijn voor. Dat kan je vaak in de algemene voorwaarde lezen of een aparte kopje met klachten regeling.

Maar dit varieert tussen de 1-6 weken een beetje is mijn ervaring.

How are you doing?

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:19

Typhone

Who Dares Wins

JDV808 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 08:35:
[...]

14 dagen is zeer redelijk te noemen in de regel.

• JDV808
B2S heeft vandaag contact met mij opgenomen via de mail. Hierin werd vermeld dat na veel overleggen met park beekse bergen onze borg word teruggestort. Dit is natuurlijk goed nieuws. Als ik de borg heb ontvangen zal ik dat hier vermelden en dan kan dit topic worden gesloten lijkt mij. Ik wil natuurlijk niemand afschrikken voor een weekend festival want het festival zelf was fantastisch. Iedereen die mee heeft gedacht bedankt!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:10
JDV808 schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 14:12:
B2S heeft vandaag contact met mij opgenomen via de mail. Hierin werd vermeld dat na veel overleggen met park beekse bergen onze borg word teruggestort. Dit is natuurlijk goed nieuws. Als ik de borg heb ontvangen zal ik dat hier vermelden en dan kan dit topic worden gesloten lijkt mij. Ik wil natuurlijk niemand afschrikken voor een weekend festival want het festival zelf was fantastisch. Iedereen die mee heeft gedacht bedankt!
Goed nieuws!

Wij hebben ook decibel weekend in 1 van de safari tenten gezeten. Maar op maandagochtend kwamen B2S medewerkers de boel inspecteren en afvinken of het in nette staat is opgeleverd. Hierbij ook direct (mondeling) bevestiging gekregen dat het ok is, en heb een foto mogen maken van hun inspectieformulier. Tip voor de volgende keer.

• JDV808
Tommzz schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:11:
[...]

Goed nieuws!

Wij hebben ook decibel weekend in 1 van de safari tenten gezeten. Maar op maandagochtend kwamen B2S medewerkers de boel inspecteren en afvinken of het in nette staat is opgeleverd. Hierbij ook direct (mondeling) bevestiging gekregen dat het ok is, en heb een foto mogen maken van hun inspectieformulier. Tip voor de volgende keer.
Wij waren vroeg weg, dit zal dan ook de reden zijn dat wij hun niet gezien hebben.

• JDV808
Wij hebben de borg ontvangen. En hiermee is mijn probleem dan ook opgelost. Ik weet alleen niet hoe ik het topic moet sluiten 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door JDV808 op 23-10-2019 09:35 ]

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:48
JDV808 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:34:
Wij hebben de borg ontvangen. En hiermee is mijn probleem dan ook opgelost. Ik weet alleen niet hoe ik het topic moet sluiten 8)7
Fijn dat alles is afgehandeld! :)

Ze sluiten hier niet echt topics, behalve als het topic ontspoort. Gewoon niks meer zeggen is voldoende. ;)

Verwijderd

Zeker ook op sociale media kanalen dit verhaal geplaatst daar zijn ze wel gevoelig voor nameljjk

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-11 12:22
JDV808 schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 09:34:
Ik weet alleen niet hoe ik het topic moet sluiten 8)7
Gewoon wild in het rond roepen, verwijten, vloeken en mod's uitdagen.
Wat goede helpende leden uitmaken voor rotte vis kan de boel versnellen.
O-)

• Mathijs
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-11 06:10
Fijn dat het goed is afgelopen natuurlijk, voor een volgende keer inderdaad van tevoren erop ingesteld zijn en alles vastleggen met je telefoon.
Daarnaast zou je in het geval het niet OK zou zijn, natuurlijk recht hebben op de tent. Volle borg is de hele tent vervangen natuurlijk, alsof je hem onbruikbaar hebt achtergelaten.
Overigens heb ik vroeger wel vaker na festivals mijn tent weggegeven aan anderen omdat ik het echt niet meer kon opbrengen een natte tent te gaan afbreken en inpakken, maar die kostten dan ook geen 200 euro per stuk.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

cadsite schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 14:33:
[...]

Gewoon wild in het rond roepen, verwijten, vloeken en mod's uitdagen.
Wat goede helpende leden uitmaken voor rotte vis kan de boel versnellen.
O-)
offtopic:
Slecht plan want dat geeft een groot risico dat je dan een tik op de vingers krijgt en later niet meer een nieuw topic kunt openen voor een nieuwe vraag ;)

@JDV808 je kunt een 'topicreport' doen via de Rapporteer-knop bovenaan, dat zien de mods. Of: een opgelost topic hoeft niet dicht maar zakt vanzelf wel weg :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Zoals hierboven ook al vermeld is als je zoekt op google op b2s borg is dit topic resultaat nummer 5, direct te zien op het scherm, dat trekt natuurlijk aandacht.
Ik vraag mij dan af in hoeverre dit heeft meegespeeld in het 'snel' oplossen van het probleem. Hiervoor werd er namelijk zo te lezen zeer moeilijk gedaan.
Behalve als je duidelijke bewijzen hebt heeft de klant gelijk. Misschien dat er iets fout gegaan is maar ik ben een cynische lul en denk dan al snel dit proberen ze gewoon bij veel mensen en snel verdiend.
Pagina: 1