draak42 schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 17:03:
Ik heb hier de jbl charge 3, bevalt erg goed en heb hem voor 90 euro kunnen kopen een jaar geleden (aanbieding. Ik zou me wel afvragen wat het belangrijkst is, makkelijk mee te nemen, stevigheid of een goed geluid? De jbl kan ik makkelijk in m'n rugzak meenemen en buiten of bij het water is het ook geen enkel probleem, maar als je de speaker alleen thuis gaat gebruiken zou ik iets anders, groter en beter geluid, kiezen.
Voor mijn vriendin ook de charge 3 gekocht. Wordt voornamelijk in de woonkamer/slaapkamer gebruikt. Geluidskwaliteit is echt afhankelijk waar je sta. Zelf vind ik het het geluid zeer matig icm spotify. Maar dat is natuurlijk persoonlijk gebonden. Met de equalizer in Spotify heb ik wel het een en ander kunnen corrigeren. Wel blijft het feit dat je er recht tegenover moet zitten. Des te meer je in een hoek gaat staan merk je dat de bass weg ebt. Ik had de charge 3 toentertijd voor 130euro, wat dat betreft vond ik teveel geld qua geluidskwaliteit maar voor 90 is het een overweging waard.
Een type als
https://www.coolblue.nl/p...ndlink-revolve-zwart.html vind ik dan veel beter klinken. Zie ook deze review
productreview: Bose SoundLink Revolve Zwart review door DaemonAngel Ook als je door de kamer heenloopt blijft het geluid/bass redelijk steady. Wat dat betreft vind ik de 360 speakertjes wel weer ideaal omdat het geluid niet zeer afhankelijk is van waar je sta. De bose met 360 speakers lijkt redelijk consistent te zijn in geluid onafhankelijk van waar je sta, dus centraal plaatsen en het is redelijk geluid
Maar het is en blijft persoonlijke smaak. Grotere speakers klinken gewoon beter

en kleinere is meer voor het gemak en daarop zijn concessies gemaakt en moet je vrede mee hebben
Voor de topicstarter kan ik aanraden om naar de mediamarkt te gaan en daar even verschillende speakers te bekijken, luisteren en testen. Loop er naar toe en weer vanaf. Ook al is dat geen ideale test omgeving

mocht je voor een mooie prijs een 360 speaker kunnen vinden is dat ook het proberen waard.
edit: 120 euro
https://www.coolblue.nl/p...te-ears-boom-3-zwart.html en 360 geluid. Even in verdiepen

of het kleine broertje
productreview: Ultimate Ears Wonderboom Zwart review door watdachtjijnou
[
Voor 32% gewijzigd door
AOC op 01-11-2019 23:37
]