Help!!! ik wil mijn heatsink van mijn gf2mx vervangen, maar het ding zit muurvast! heeft iemand een tip om dat ding er af te sjorren?
Verwijderd
Met een hamer schijnt het goed te gaan 
Nee sorry zou het eigenlijk niet weten, misschien een draaibeweging, daar zet je wel veel kracht mee dacht ik...
Maar waarom wil die eigenlijk vervangen
Nee sorry zou het eigenlijk niet weten, misschien een draaibeweging, daar zet je wel veel kracht mee dacht ik...
Maar waarom wil die eigenlijk vervangen
Verwijderd
Liter wil dat ook!! Ik heb nog 2 x een spire orb over, en ik krijg me heatsink echt niet van me G400 af... niet te doen
In een luchtdicht zakje stoppen en dan je kaart een half uurtje in de vriezer leggen. Dan voorzichtig de heatsink eraf trekken.
Yep, dat werkt..
Schade aan de kaart zal er niet zijn, zolang er geen vriesverschijnselen aanzitten.
Maar een half uurtje, is d8 ik wel genoeg, misschien hoooguit 1 uur.
En dan voorzichtig draaiend eraftrekken.
Schade aan de kaart zal er niet zijn, zolang er geen vriesverschijnselen aanzitten.
Maar een half uurtje, is d8 ik wel genoeg, misschien hoooguit 1 uur.
En dan voorzichtig draaiend eraftrekken.
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
Mjah ik hoop dat ik mijn gf2 daar niet mee verneuk, ik zal het ff proberen. moet ik hem ook een tijd laten drogen nadat ik hem eraf heb?
Verwijderd
Ja of ff in de magnetron op 800 Watt ofzo..Op dinsdag 31 juli 2001 11:12 schreef Un4GiveN het volgende:
Mjah ik hoop dat ik mijn gf2 daar niet mee verneuk, ik zal het ff proberen. moet ik hem ook een tijd laten drogen nadat ik hem eraf heb?
Nah, je moet het wel weer laten aklimatiseren, want anders krijg je misschien wel problemen..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
schroevendraaier tussen sjip en heatsink (voorzichtig!) en dan komt ie er wel vanaf...
dat van die vriezer is me niet gelukt... zat nog muurvast
Verwijderd
Op dinsdag 31 juli 2001 11:57 schreef Un4GiveN het volgende:
AHA!!! dat van die schroevendraaier werkte!!! thanx limp_bizkit!
Verwijderd
you're welcomeOp dinsdag 31 juli 2001 12:00 schreef Un4GiveN het volgende:
AHA!!! dat van die schroevendraaier werkte!!! thanx limp_bizkit!
en dan te bedenken dat ik niet geslapen heb
langer in de vriezer doen, een nacht is genoeg, maar wel GOED laten drogen, had ik dus niet gedaan, zzzzzzz korstluiting, viper 2 gefrituurd,Op dinsdag 31 juli 2001 11:57 schreef Un4GiveN het volgende:
Verwijderd
Hehe ff in de vriezer op -100 en dan snel in je comp douwen en opstarten en hoog overclocken en de hoogste 3dmark2001 score halen
Vriezer min 100Op dinsdag 31 juli 2001 12:08 schreef SickBastard het volgende:
Hehe ff in de vriezer op -100 en dan snel in je comp douwen en opstarten en hoog overclocken en de hoogste 3dmark2001 score halen
Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day
ok.. ik heb nu dus een nieuwe bevestigd met bison lijm aan de buitenkant en koelpasta aan de binnenkant, blijft dit goed zitten met warme temperaturen?
Nope, mijn Savage4 viel ie zo vanaf 
Heb nu alles gewoon met tie-wraps vastgezet. Zit als een huis en zolang je het recht doet kan je optimaal warmteoverdracht maken.
Heb nu alles gewoon met tie-wraps vastgezet. Zit als een huis en zolang je het recht doet kan je optimaal warmteoverdracht maken.
Pagina: 1