Toon posts:

Monitoren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik ben op zoek naar reviews over 21" monitoren.
Zelf heb ik al technische informatie over de Iiyama A201HT Vision Master Pro510. Erg goede monitor volgens de specs maar de prijs is erg hoog. Zijn er meer monitoren van 21" die goedkoper zijn dan 2200,- maar wel ontzettend goed.

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 15:09
In de pricewatch op tweakers kun je de prijzen van monitoren vinden en met een beetje zoekwerk kun je waarschijnlijk ook wel reviews op tweakers vinden. Kheb zelf geen ervaring met die dingen

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
iiyama biedt een zeer goede prijs/kwaliteit. er zijn dus niet veel betere moni's voor minder geld. wel zijn er betere moni's voor veel meer geld.

Verwijderd

probeer een tatung monitor,
zijn goedkoop en goed

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Tatung goed? Nou dat zal wel iets van de laatste paar jaar zijn. Ik heb in m'n studententijd (klinkt dat outbollig zeg) bij zowel Vobis als DynaByte op de TD gewerkt ennuh die Tatung monitoren (zowel 14" als 15") waren echt de grootst mogelijke tering zooi die ik ooit gezien heb. Beeldbuis zo rond als een voetbal, bij 70 Hz al compleet over de pis.. je zou bijna beter een TV aan je PC kunnen hangen :)

Naja kan best dat ze wel beter zijn geworden hoor. Ik heb in '97 weggegaan bij DynaByte en sindsdien geen Tatung meer gezien ..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Topicstarter
Philips monitoren, zoals Philips Brilliance 201p, is die echt beter ?
Enfin...op zoek naar de reviews.
Bedankt alvast voor de hulp
Pagina: 1