Mijn Eerste Pc

Pagina: 1
Acties:
  • 168 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kdt
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 03-12-2022
Hallo allemaal ik ben me aan het oriënteren voor een pc'tje nu is het voor mijn +-20 jaar geleden dat ik een pc heb gekocht en ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel nieuwe apparatuur onderdelen ETC
wat wil met de Pc kunnen [ Gamen - hoeft niet op ultra settings - bewerken - video editen ] < hobbymatig
het budget bedraagt 500,- ik hoef geen monster van een pc, maar gewoon een pc'tje waar ik van alles en nog wat mee kan doen
nu heb ik zelf rond zitten kijken maar ik kom er totaal geen wijs uit als leek zijnde ! en aangezien niemand iets wilt kopen wat goedkoper had kunnen zijn ( 2dehands ) vraag ik toch liever wat hulp bij de zoektocht van mensen met vele malen meer verstand van computers dan dat ik zelf bezit 8)7

!! ik wil iedereen alvast bedanken voor het lezen !!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoMajesty
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-05 21:52
DAA beleid

Graag de vragen invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Kdt Welkom op Tweakers. Helaas moet ik je eerste topic meteen weer sluiten. Er is helaas van alles mis aan je topic. Je post een zeer summiere vraag, je hebt het sjabloon niet gebruikt en we missen de nodige eigen inzet. Check even DAA beleid, want die heb je duidelijk niet doorgenomen. Werk aan de winkel ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Microkid op 14-10-2019 18:27 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.