xcode app maken op iphone

Pagina: 1
Acties:
  • 291 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavic-air
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 27-08-2020
Ik heb met xcode10 diverse malen een app ingevuld met aangesloten Iphone6, maar als hij zegt met succes gemaakt stuurt hij die steeds naar de simulator in beeld, maar niet naar mijn Iphone6. Kan ik die simulator afzetten? Of hoe kan je dit omzeilen? Op de simulator staat wel een keurig witte app en met aanklikken werkt hij. Maar de bedoeling is dat hij komt op de IPhone en dat ik dan de locatie kan veranderen. Op verschillende YouTube filmpjes zie je dat hij zonder simulator direct op de IPhone komt en doorgaat om een nieuwe locatie in te vullen. Ik hoop dat het een beetje duidelijk overkomt. Groetjes Gerard
...

...

...

[ Voor 6% gewijzigd door Mavic-air op 14-10-2019 15:36 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Die vragen die daar stonden die je voor 't gemak maar even hebt weggehaald staan er met een reden ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Wat heb je al gezocht, gevonden, geprobeerd? Want zoals je in onze Quickstart zult lezen verwachten we hier wel een beetje inzet en, letterlijk, de eerste hit op Google als ik zoek op "xcode to iphone" is https://codewithchris.com/deploy-your-app-on-an-iphone/.

Open gerust een nieuw topic als je er met voorgenoemde link niet uit komt, maar hanteer dan even onze (ook voorgenoemde) quickstart a.u.b.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.