Toon posts:

Bedreiging door Paul900.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.213 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg net via Marktplaats van Tweaker Paul900 een bedreiging naar mijn hoofd gesmeten.

Heb geprobeerd met deze Tweaker een deal te sluiten, welke ook al gedeeltelijk vervuld was. Wat is het geval, zowel hier als op Marktplaats bied deze tweaker een gpu aan, de AMD Radeon RX Vega56 8GB. Nadat ik op Marktplaats een bieding op deze gpu had gedaan, stuurde Paul mij een bericht dat hij met het bod akkoord ging en heb ik een aanbetaling van € 50,00 gedaan, zodat het niet aan een ander verkocht zou kunnen worden. Enkele dagen later betichte Paul mij, dat ik het geld nog niet had overgemaakt en dat hij daar "slecht tegen kon", terwijl ik bewijs had liggen, dat het wel degelijk naar hem overgemaakt was. 2x heb ik aangeboden om hem een screenshot te sturen, zodat hij kon zien dat het wel degelijk overgemaakt was, hier werd echter niet op gereageerd.
Het feit was, hij had een hoger bod gekregen en had waarschijnlijk spijt dat hij met mij een deal had gesloten, waar hij niet meer onderuit kon en begon mij dus te beschuldigen en daar was ik wel klaar mee. Bewijzen werden niet aangenomen en heb hem dus gezegd dat ik hier een negatieve beoordeling achter zou laten. Vervolgens werd mij dus gezegd, dat als ik dat zou doen, hij hier het PRIVËgesprek tussen ons zou openbaren, wat zover ik weet, wettelijk niet mag zonder mijn toestemming. Daarnaast is chanteren ook niet echt een fris feit. Vervolgens heb ik hem verteld dat, als hij het PRIVËgesprek zou openbaren, ik een melding zou doen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.
Ik hoop dat jullie hier wat mee doen, want bedreigen en chanteren is gewoon niet normaal.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
offtopic:
Je begrijpt wel dat jij de eerste bent die begint met bedreigen, jij dreigt met het plaatsen van een negatieve beoordeling in de hoop dat je hem kan chanteren zodat hij de kaart aan jou levert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
@Paul900

Wel zo netjes om hem hier ook in te taggen...

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor, dat is niet zo, had na de betichting van het niet overmaken van het geld en het weigeren van bewijs van de storting al gezegd dat hij het terug over kon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
corset schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:08:
@Paul900

Excuus, vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Misschien beetje advocaat van de duivel..
Maar heb je nu niet bijna hetzelfde gedaan als waar hij jou mee zat te bedreigen?? Echt anoniem is dit niet.
Of had je zijn toestemming?
Gomez12 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:07:
offtopic:
Je begrijpt wel dat jij de eerste bent die begint met bedreigen, jij dreigt met het plaatsen van een negatieve beoordeling in de hoop dat je hem kan chanteren zodat hij de kaart aan jou levert
Als ze een koop overeenkomst hebben, is dit niet echt een bedreiging maar een vervolg van het niet nakomen van een overeenkomst. Alleen maar netjes om het mee te delen :P

[ Voor 58% gewijzigd door Blinkiej op 14-10-2019 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Als ik het goed begrijp, heb je op zijn Marktplaats advertentie geboden, en is de deal daar ook gesloten?
Zover ik weet, is 't dan niet toegestaan, hier op Tweakers een review te plaatsen. Feedback hier is alleen voor deals via V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:08:
@Paul900

Tag snitcher. Laat hem dat zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blinkiej schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:19:
Misschien beetje advocaat van de duivel..
Maar heb je nu niet bijna hetzelfde gedaan als waar hij jou mee zat te bedreigen?? Echt anoniem is dit niet.
Of had je zijn toestemming?

[...]

Als ze een koop overeenkomst hebben, is dit niet echt een bedreiging maar een vervolg van het niet nakomen van een overeenkomst. Alleen maar netjes om het mee te delen :P
Ik heb hem nergens mee bedreigd, hij begon mij te betichten van het niet overmaken van het geld en het weigeren van bewijs dat het wel overgemaakt was, ik zie hier geen bedreiging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Aller eerst is dit natuurlijk een vervelende zaak. Als je een overeenkomst hebt, dan moet die ook nagekomen worden. Aanbod en aanvaarding zijn geweest, dus die is er. Nu moet er nog betaald en geleverd worden.

Wel even wat dingen aan je verhaal die wat raar klinken, zoals: "Het feit was... en had waarschijnlijk...". In hoeverre spreken we hier van een echt feit of een aanname van jou? Wat voor bewijs is er geleverd? Een screenshot is zo aan te passen, dus is een leuke indicatie, maar nog geen (onomstotelijk) bewijs, om maar eens vervelend te doen.
Heb je nog eens goed nagekeken of de overboeking echt goed is gegaan? Geen miscommunicatie als oorzaak van dit misverstand?
Marly schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:22:
Als ik het goed begrijp, heb je op zijn Marktplaats advertentie geboden, en is de deal daar ook gesloten?
Zover ik weet, is 't dan niet toegestaan, hier op Tweakers een review te plaatsen. Feedback hier is alleen voor deals via V&A
Dit ook nog eens, een vaag verhaal, maar eigenlijk iets voor Marktplaats?

Als laatste ben je erg stellig dat een privégesprek niet openbaar gemaakt zou mogen worden. Op basis waarvan niet? Je zegt zelf wettelijk, maar daar blijft het bij. Volgens mij mag een van de partijen van een gesprek daar best mee naar buiten treden. Tenzij dit intern is afgesproken, maar dat is geen wet. En wat heb je precies te vrezen dat dit openbaar gemaakt wordt, als daar niets raars is gezegd aangaande de koop van deze videokaart?

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Marly schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:22:
Hij bied het hier ook aan, voor mij lood om oud ijzer. Als het niet mag, dan hoor ik dat wel van een modje....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:22:
[...]

Tag snitcher. Laat hem dat zelf doen.
Jammer genoeg gaf de TS al aan dat het vergeten was. Dus dat excuus gaat niet op, volgende graag!

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blinkiej
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:23:
[...]

Ik heb hem nergens mee bedreigd, hij begon mij te betichten van het niet overmaken van het geld en het weigeren van bewijs dat het wel overgemaakt was, ik zie hier geen bedreiging in.
Je geeft aan dat hij het privégesprek niet mag openbaren, maar met 'toenaam' uit je hier het probleem waar je tegenaan loopt.. Dus wordt het gesprek geuit. Wat volgens jou privé is.

Of heb je je iets minder dan charmant gedragen in het privégesprek? Dat kan natuurlijk ook, dat deze details niet openbaar gemaakt mogen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ex Nunc schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:24:
Aller eerst is dit natuurlijk een vervelende zaak. Als je een overeenkomst hebt, dan moet die ook nagekomen worden. Aanbod en aanvaarding zijn geweest, dus die is er. Nu moet er nog betaald en geleverd worden.

Wel even wat dingen aan je verhaal die wat raar klinken, zoals: "Het feit was... en had waarschijnlijk...". In hoeverre spreken we hier van een echt feit of een aanname van jou? Wat voor bewijs is er geleverd? Een screenshot is zo aan te passen, dus is een leuke indicatie, maar nog geen (onomstotelijk) bewijs, om maar eens vervelend te doen.
Heb je nog eens goed nagekeken of de overboeking echt goed is gegaan? Geen miscommunicatie als oorzaak van dit misverstand?

[...]

Dit ook nog eens, een vaag verhaal, maar eigenlijk iets voor Marktplaats?

Als laatste ben je erg stellig dat een privégesprek niet openbaar gemaakt zou mogen worden. Op basis waarvan niet? Je zegt zelf wettelijk, maar daar blijft het bij. Volgens mij mag een van de partijen van een gesprek daar best mee naar buiten treden. Tenzij dit intern is afgesproken, maar dat is geen wet. En wat heb je precies te vrezen dat dit openbaar gemaakt wordt, als daar niets raars is gezegd aangaande de koop van deze videokaart?
Er was dus een aanbetaling gedaan van € 50,00. Volgende week maandag of dinsdag zou de rest volgen, om te voorkomen dat het alsnog verkocht zou worden, heb ik een aanbetaling gedaan.

Tuurlijk, ik ga met weet ik welk programma een fake betaalbewijs maken, welke toch uit zou komen en dus weinig zin zou hebben, maar ok.
Betaling is wel degelijk gedaan volgens de bank.

Zover ik weet mag het inderdaad niet zomaar openbaar worden gemaakt, heeft te maken met de nieuwe privacyregels. Er is niets raars gezegd, alleen hou ik er niet van om ongefundeerd beschuldigd te worden en daarna ook nog eens gechanteerd te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Blinkiej schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:26:
[...]

Je geeft aan dat hij het privégesprek niet mag openbaren, maar met 'toenaam' uit je hier het probleem waar je tegenaan loopt.. Dus wordt het gesprek geuit. Wat volgens jou privé is.

Of heb je je iets minder dan charmant gedragen in het privégesprek? Dat kan natuurlijk ook, dat deze details niet openbaar gemaakt mogen worden?
Paul900 is zijn nick hier, had ik hem dan PietjePuk27 moeten noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:36

snmght

imho dan he

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:34:
[...]

Paul900 is zijn nick hier, had ik hem dan PietjePuk27 moeten noemen?
"Een andere user op Tweakers" was een goede optie geweest voor je topic. Om vervolgens te checken of men actie kan / wil ondernemen, en later via een DM iemand van Tweakers te informeren over de username. Nu hangt er toch een zweem van hypocrisie rondom dit topic.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jns1986
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:05
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:31:
[...]
Tuurlijk, ik ga met weet ik welk programma een fake betaalbewijs maken, welke toch uit zou komen en dus weinig zin zou hebben, maar ok.
Ik geloof dat ik je wel volg VapeQueen, alleen het gelijk hebben en het gelijk krijgen is nog wel een lastige in dit verhaal.

Eigenlijk blijven er dus twee mogelijke routes en bijbehorende vragen over:
- Mag er op tweakers.net een V&A review geplaatst worden over een deal die met een tweaker gesloten is op marktplaats.
- Ben je bereid aangifte te doen en/of juridische stappen te nemen?
Persoonlijk zou ik Paul berichten dat hij nog twee dagen de tijd heeft om zijn rekening te controleren, bij geen gehoor of ontkennen aangifte via Meldpunt Internetoplichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
snmght schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:36:
[...]

"Een andere user op Tweakers" was een goede optie geweest voor je topic. Om vervolgens te checken of men actie kan / wil ondernemen, en later via een DM iemand van Tweakers te informeren over de username. Nu hangt er toch een zweem van hypocrisie rondom dit topic.
Ok, daar heb je een punt, maar ik was in de veronderstelling dat het bij een modje terecht zou komen, daar heb ik het namelijk ook geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jns1986 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:37:
[...]

Ik geloof dat ik je wel volg VapeQueen, alleen het gelijk hebben en het gelijk krijgen is nog wel een lastige in dit verhaal.

- Mag er op tweakers.net een V&A review geplaatst worden over een deal die met een tweaker gesloten is op marktplaats.
Persoonlijk zou ik Paul berichten dat hij nog twee dagen de tijd heeft om zijn rekening te controleren, bij geen gehoor of ontkennen aangifte via Meldpunt Internetoplichting.
VapingQueen ;)

Aangezien het product hier ook wordt aangeboden, lijkt het mij mogelijk, maar ik kan er naast zitten.

Dat is het voor mij niet waard, het geld is ondertussen teruggestort, wat natuurlijk vreemd is als je het niet hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gomez12
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:31:
[...]
Er was dus een aanbetaling gedaan van € 50,00. Volgende week maandag of dinsdag zou de rest volgen, om te voorkomen dat het alsnog verkocht zou worden, heb ik een aanbetaling gedaan.

Tja, als ik erg zwart-wit ben dan zit je nu sowieso al een foutieve Feedback te maken (want er heeft geen voltooide transactie op V&A plaatsgevonden), daarnaast heb je hier eerst nog mee lopen dreigen.
Zover ik weet mag het inderdaad niet zomaar openbaar worden gemaakt, heeft te maken met de nieuwe privacyregels.
Geldt grotendeels voor een 3e partij, een 1e betrokken partij mag het gewoon openbaren...
Er is niets raars gezegd, alleen hou ik er niet van om ongefundeerd beschuldigd te worden en daarna ook nog eens gechanteerd te worden.
En dus plaats je maar welbewust een foutieve feedback die onterecht is, alleen om hem zwart te maken.

Yep, logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:36

snmght

imho dan he

Jns1986 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:37:
[...]

Ik hoop dat, gezien beide users zijn en dezelfde advertentie op Tweakers staat (als die stellingen correct zijn) dat er een negatieve beoordeling hier mag volgen. Als andere gebruiker ben ik graag op de hoogte van dit soort praktijken en zou ik, indien allemaal waar, geen zaken willen doen met de genoemde gebruiker.

Staat inderdaad exact dezelfde advertentie ook hier in V&A dan is het stomtoevallig dat de deal nu via MP gesloten is.

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marber
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 29-09 14:54
Het punt dat het verboden zou zijn om een gesprek te openbaren is onzin. Dat het niet netjes is, is wat anders.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als je niets te melden hebt, blijf dan weg.

[ Voor 88% gewijzigd door Microkid op 14-10-2019 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gomez12 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:40:
[...]

Tja, als ik erg zwart-wit ben dan zit je nu sowieso al een foutieve Feedback te maken (want er heeft geen voltooide transactie op V&A plaatsgevonden), daarnaast heb je hier eerst nog mee lopen dreigen.

[...]

Geldt grotendeels voor een 3e partij, een 1e betrokken partij mag het gewoon openbaren...

[...]

En dus plaats je maar welbewust een foutieve feedback die onterecht is, alleen om hem zwart te maken.

Yep, logisch...
In een mailtje wat ik nog niet al te lang geleden van een modje heb gehad, is een poging ook voldoende, daarnaast, er was een aanbetaling gedaan en dus een koopovereenkomst gesloten.

Heeft niets met zwartmaken te maken, wel met de ongefundeerde beschuldiging en chantage van zijn kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
snmght schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:41:
[...]

Ik hoop dat, gezien beide users zijn en dezelfde advertentie op Tweakers staat (als die stellingen correct zijn) dat er een negatieve beoordeling hier mag volgen. Als andere gebruiker ben ik graag op de hoogte van dit soort praktijken en zou ik, indien allemaal waar, geen zaken willen doen met de genoemde gebruiker.

Staat inderdaad exact dezelfde advertentie ook hier in V&A dan is het stomtoevallig dat de deal nu via MP gesloten is.
Voor mij is het wel zeker, voornaam is hetzelfde, woonplaats is hetzelfde, artikel is exact hetzelfde en waarom zou je zeggen hier het gesprek te openbaren als het niet dezelfde persoon is?

De deal was al met mij gesloten door € 50,00 aan te betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

corset schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:25:
[...]

Jammer genoeg gaf de TS al aan dat het vergeten was. Dus dat excuus gaat niet op, volgende graag!
Waarom laat je het hem zelf niet doen dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:52:
[...]

Waarom laat je het hem zelf niet doen dan?
Haar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:44:
[...]
In een mailtje wat ik nog niet al te lang geleden van een modje heb gehad, is een poging ook voldoende
Zou je hiervan een quote kunnen plaatsen? Want dit betwijfel ik toch wel ten top, hiermee zou de hele V&A Feedback omgegooid worden...

Ik vermoed eerder dat jij de bewoording niet begrijpt oid en daarom zou ik heel graag een quote zien van de exacte woorden.
, daarnaast, er was een aanbetaling gedaan en dus een koopovereenkomst gesloten.
Volgens je eigen woorden via MP, oftewel niet via T.Net. Oftewel er is geen koopovereenkomst via T.Net gedaan, nog niet eens een poging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey! die wilde ik ook posten toen ik de eerste 4 berichten las :+

Ik ben nog steeds opzoek naar de daadwerkelijke bedreiging eigenlijk, of is dat privégesprek zo beladen dat het enorme schade aan een van de betrokkenen kan richten. Lijkt me bijzonder voor een marktplaats gesprek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

Verwijderd schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:44:
[...]

In een mailtje wat ik nog niet al te lang geleden van een modje heb gehad, is een poging ook voldoende, daarnaast, er was een aanbetaling gedaan en dus een koopovereenkomst gesloten.

Heeft niets met zwartmaken te maken, wel met de ongefundeerde beschuldiging en chantage van zijn kant.
Even voor de juridische achtergrond, de koop is gesloten bij aanbod en aanvaarding. Levering en betaling vloeien daaruit voort en niet andersom.

Een gesprek openbaar maken heb je nog steeds niet aangetoond, behalve een vage verwijzing naar privacywetgeving. De stelling staat nog dat jij moet aangeven waarom dit niet mag en niet andersom. Of jij er blij van wordt en of het gevoelsmatig niet zou mogen, dat is wat anders. Als het openbaren daarvan jou schade oplevert die niet terecht is, dan wordt het misschien een ander verhaal, maar alsnog aan jou om dat aan te kaarten en aan te tonen.

Kortom, het is allemaal niet netjes verlopen en een nare situatie. Je zult nu de verkoper zo ver moeten krijgen dat hij inziet dat er een rechtsgeldige overeenkomst is, volgens jou. Daarna is het een kwestie van afwachten, want afdwingen gaat er meestal niet van komen in dit soort zaken.
Gomez12 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:56:
[...]

Zou je hiervan een quote kunnen plaatsen? Want dit betwijfel ik toch wel ten top, hiermee zou de hele V&A Feedback omgegooid worden...

Ik vermoed eerder dat jij de bewoording niet begrijpt oid en daarom zou ik heel graag een quote zien van de exacte woorden.

[...]

Volgens je eigen woorden via MP, oftewel niet via T.Net. Oftewel er is geen koopovereenkomst via T.Net gedaan, nog niet eens een poging.
Strikt genomen misschien niet, daar ga ik mij niet mee bemoeien. Gezien hier ene overeenkomst is, genoeg reden voor een beoordeling. Dit is niet gestaakt in de onderhandeling. Volgens Tweakers genoeg voor een beoordeling.

PS. @Verwijderd Graag even je reacties in 1 bericht doen en niet twee achter elkaar. Ook al zijn het twee quotes, ook dat lukt gewoon in 1.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ex Nunc schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 15:59:
[...]

Even voor de juridische achtergrond, de koop is gesloten bij aanbod en aanvaarding. Levering en betaling vloeien daaruit voort en niet andersom.

Een gesprek openbaar maken heb je nog steeds niet aangetoond, behalve een vage verwijzing naar privacywetgeving. De stelling staat nog dat jij moet aangeven waarom dit niet mag en niet andersom. Of jij er blij van wordt en of het gevoelsmatig niet zou mogen, dat is wat anders. Als het openbaren daarvan jou schade oplevert die niet terecht is, dan wordt het misschien een ander verhaal, maar alsnog aan jou om dat aan te kaarten en aan te tonen.

Kortom, het is allemaal niet netjes verlopen en een nare situatie. Je zult nu de verkoper zo ver moeten krijgen dat hij inziet dat er een rechtsgeldige overeenkomst is, volgens jou. Daarna is het een kwestie van afwachten, want afdwingen gaat er meestal niet van komen in dit soort zaken.

[...]

Strikt genomen misschien niet, daar ga ik mij niet mee bemoeien. Gezien hier ene overeenkomst is, genoeg reden voor een beoordeling. Dit is niet gestaakt in de onderhandeling. Volgens Tweakers genoeg voor een beoordeling.

PS. @Verwijderd Graag even je reacties in 1 bericht doen en niet twee achter elkaar. Ook al zijn het twee quotes, ook dat lukt gewoon in 1.
Hij heeft zelf gezegd dat het bod geaccepteerd werd en de aanbetaling van € 50,00 geaccepteerd.

Zo is het voor zover ik weet. Tegenwoordig mogen er al geen schoolfoto's op een site worden geplaatst vanwege de privacy. Op formulieren van thuishulp mag tegenwoordig niet meer de naam staan van de hulp, zou het dus vreemd vinden als het openbaren van een gesprek dan wel mag.

Heb al aangegeven dat het geld ondertussen teruggestort is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dicht. Ik ga dit eens rustig beoordelen.
En voor iedereen die het nodig vond zich hiermee te bemoeien: lees onze huisregels nog eens goed door.

@Verwijderd Marktplaats is geen Tweakers. Wat daar gebeurt interesseert ons dus eerlijk gezegd niet. Jullie onderlinge geschil mag je dan ook via Marktplaats bespreken, niet op Tweakers.

[ Voor 40% gewijzigd door Microkid op 14-10-2019 16:40 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.