Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Vraag

• WayLikeMark
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 13-07 15:49
Ik heb een apple TV 4K waarop ik altijd popcorn-time TV heb geinstalleerd. Sinds een tijdje lukt het me niet meer om apps te signen. relevant om te vermelden is dat ik ook een dag altstore heb geprobeerd en mijn certificaat toen is ingetrokken.

sideloaden deed ik altijd zoals het hoort:
1: aanmaken nieuw project in xcode
2: controleren of het provisioning profile is aangemaakt
3: iOS App Signer gebruiken om deze te ondertekenen
4: app installeren via xcode -> Devices and Simulators

na 7 dagen (gratis developer account bij apple) moet je deze opnieuw installeren welke nooit een probleem is geweest. totdat uiteraard mijn certificaat is ingetrokken tegen die tijd had ik altstore al een dag of 4 verwijderd. In keychain heb ik toen alle certificaten verwijderd en opnieuw ingelogd bij xcode. Hier kreeg ik toen wel een nieuw geldig certificaat maar ondertekenen is nog altijd niet mogelijk. continue krijg ik de error: "You appear to have a error with your codesigning certificate, do you want me to try and fix the problem?" indien ik "Yes" kies krijg ik "I was unable to automaticly resolve your codesigning issue. If you have previously trusted your certificate using keychain, please set the Trust setting back to the system default."

Dit alles speelde op MacOS 10.14 en nu ook op 10.15. heb al geprobeerd xcode opnieuw te installeren, heb de beta van xcode 11.2 geprobeerd en heb een nieuw apple id aangemaakt om te zien of het daarmee wel lukt. dit alles heeft alleen geen oplossing geboden waardoor ik denk dat het niet persee aan mijn certificaat ligt.

is er iemand die me kan helpen dit issue op te lossen?

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True