Mijn vraag
Hoe krijg ik de subwoofer van Samsung aangesloten op een Yamaha versterker
Relevante software en hardware die ik gebruik
De versterker is een Yamaha HTR-4066, de Samsung home cinema set is een HT-P1200
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle losse delen, de tv, de Ziggo doos, de Sony 4K speler heb ik aangesloten op de versterker.
De center en de front en rear speakers heb ik ook achter in de versterker aangesloten.
Alleen die subwoofer dus niet. Het is een soort van versterker subwoofer, waar je de andere boxen van Samsung inplugt met speciaal gevormde plugjes dus die je niet even omzet.
Maar ik heb het hele systeem werkend gezien en gehoord, alles deed het... (is al wel weer een jaar geleden, het stond al even gedemonteerd in de berging) Ik heb iets gemist qua snoeren wellicht.
Dit is de complete set, waarvan ik alleen de speakers gebruik

en dit is de versterker:
Is er iemand die weet wat ik gemist heb om die dikke woofer aan te sluiten?
Alvast dank!
Hoe krijg ik de subwoofer van Samsung aangesloten op een Yamaha versterker
Relevante software en hardware die ik gebruik
De versterker is een Yamaha HTR-4066, de Samsung home cinema set is een HT-P1200
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alle losse delen, de tv, de Ziggo doos, de Sony 4K speler heb ik aangesloten op de versterker.
De center en de front en rear speakers heb ik ook achter in de versterker aangesloten.
Alleen die subwoofer dus niet. Het is een soort van versterker subwoofer, waar je de andere boxen van Samsung inplugt met speciaal gevormde plugjes dus die je niet even omzet.
Maar ik heb het hele systeem werkend gezien en gehoord, alles deed het... (is al wel weer een jaar geleden, het stond al even gedemonteerd in de berging) Ik heb iets gemist qua snoeren wellicht.
Dit is de complete set, waarvan ik alleen de speakers gebruik

en dit is de versterker:

Is er iemand die weet wat ik gemist heb om die dikke woofer aan te sluiten?
Alvast dank!
[ Voor 9% gewijzigd door Sascha77 op 14-10-2019 13:20 ]